Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"He ends his lunch with a coffee."

Переклад:Він закінчує свій обід порцією кави.

1 рік тому

8 коментарів


kasja3kl

яке слово в цьому реченні означає "порція"?

1 рік тому

MangoPrey

Переклад не дослівний, тому і є порція.

9 місяців тому

MangoPrey

Хоча ще можа булоб дотати "він закінчує свій обід кавою" значення те саме і навіть більш прийнятне в нашій мові.

9 місяців тому

Krasunja

Украінці не кажуть ""порція кави""

9 місяців тому

NicholasKoval

Він закінчує свій обід з кавою. Де слово "ПОРЦІЯ"?

9 місяців тому

AnnaOlexandrivna

неозначений артикль 'a' перед незлічуваним іменником і приблизно означає "порція, одиниця чогось", правда краще було б сказати "чашка кави". Мене більше бентежить значення слова lunch - обід, куди ж ми тоді впишемо dinner i supper? ІМО краще вже використати англіцизм "ланч"

9 місяців тому

MiroslavMa269961

Цей перевід дурдом

2 місяці тому

Switlana65097

Дурдом-це ПЕРЕВІД

4 дні тому