"Pije tu vodu."

Překlad:He drinks the water.

před 2 roky

12 komentářů


evulka14

Proc je mam the,vzdyt nepocitatelne maji byt bez clenu

před 10 měsíci

imaha60

a proč tam je zrovna he, může tam být zrovna tak she !

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Bereme oboje, ale hl. překlad je podle původní anglické věty s "he".

před 1 rokem

tpnBuchtab

Easy úplně easy

před 9 měsíci

imon225910

Protože to děláš na 1.000.000.000.000.000.000.000 pokusů

před 7 měsíci

DanielPady

To muze byt i to nebo ona

před 10 měsíci

Jitka85

Proč je the když je to voda? Jen když bude sklenice vody tak bude the.

před 2 měsíci

andy752529

není tam napsáno on pije vodu...může to být klidně ona!!!!

před 2 měsíci

alex988756

Pije tu vodu = He is drinking the water... A spatne? A to proc?

před 2 měsíci

qwertzasdf2

použil jsem místo the this

před 2 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

A to je špatně, protože this znamená tato.

před 2 roky

PetrPavelK3

Jak mam vědět že je tam he?

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.