A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy üveg vizet kérek."

Fordítás:A bottle of water please.

4 éve

7 hozzászólás


caissa86

I ask for a bottle of water

4 éve

fectroll
fectroll

Talán 'for' nélkül. de ezt így még nem hallottam.

4 éve

kivancs77

nem nagyon szoktak így vizet kérni emléketzetem szerint, de nyelvtanilag jónak tűnik.

Azt viszont nem értem miért nem mindegy neki, hogy a please a mondat elején van vagy a végén?!

4 éve

leovaki

miért nem jó az I would like a bottle of water?

4 éve

fectroll
fectroll

Mert az azt jelenti, hogy "Szeretnék egy üveg vizet", nem pedig azt, hogy "Egy üveg vizet kérek".

4 éve

MiszterD

miért nem jó ez: A glass of water please

2 éve

MikulaiDne

I want for a bottle of water - nem értem, hogy ezt miért nem fogadja el? Tudna Valaki segíteni?

3 hónapja