Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kırmızı gömlek benim kocam içindir."

Çeviri:The red shirt is for my husband.

4 yıl önce

11 Yorum


omince

Cevapta Shirt's niye yazdı anlamadım

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

is 's olarak kısaltılabilir

4 yıl önce

salome871962

Her cumlede değil

2 yıl önce

Elifece451515

Gomlek anlamina geliyor

4 ay önce

Elifece451515

Evet

4 ay önce

EmreDipi

tanımlama yapıldığı için "is" getirildi

2 yıl önce

sykry

Ayni cevaptan iki tane var ikiside dogru ama yanlis diyor

2 yıl önce

YunusSofuo

Birinde the kullanilmis. Hangi gomlek sorusuna cevap verdigi icin (kirmizi gomlek) the kullaniliyor

2 yıl önce

AliBece

"for" ve "on" farklı

2 yıl önce

ilkersekeroglu

Our husband ne aabi

2 yıl önce

Onur810554

Hayırdır koca moca duo birader

1 yıl önce