1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az óra percei"

"Az óra percei"

Fordítás:The minutes of the hour

February 27, 2014

11 hozzászólás


Titanic55555

"The hour's minutes." Mért nem jó?


nanapapa1

A névelő kérdése teljesen érthetetlen, csak néhány példa az előzőkből: "Summer is over - Vége a nyárnak. "Animals sleep from March to August - Az állatok márciustól augusztusig alszanak" Egyformán jó: "Friday is a day of the week" illetve "The Friday is a day of the week" . Sajnos a magyar nyelv megengedő a használatával ill a hiányával.


TisztesTA

Hét napja elé nem teszünk névelőt, honnan jött a "the Friday" helyessége? Én csak útrövidítéssel futkosom végig a szinteket, de kötve hiszem, hogy a leckékben szerepelt "the akármelyiknap". Max. az értelmes, hogy "the Monday of Easter", azaz Húsvét hétfője, mert itt ünnepnapról van szó.


johalasz46

"Az órának a percei"= 2x "the". Sajnos én is tévedtem, de elfogadta másik lehetőségként.


Ferenc.

"Minutes of the hour." fordítást nem fogadta el, hiányolta az elejéről is a határozott névelőt. Tudja valaki az okát miért nem jó az első "The" nélkül?


TisztesTA

Nekem elfogadja, el is kell neki.


Zita39806

Határozott névelő


zsozsotot

Én sem értem miért nem fogadja el az első névelő nélkül.


SmuelBenk

Az a baj hogy nekemse fogadta el a ''the,, szót


Hajci2

Elsőre azt írtam, hogy The minutes of the hour. Akkor nem fogadta el, erre most azt írtam, amit az előbb kiírt helyesnek, erre kiírja, hogy nem jó. Az t meg jónak, amit akkor rosszul írtam. Ezt nem értem. Direkt, felírtam, hogy mit írt. Ez hülye


kogu4

A “zászlóval” vagy ezen a linken tudod bejelenteni: https://support.duolingo.com/hc/hu/requests/new

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.