"Ο δάσκαλος είναι άντρας"

Translation:The teacher is a man

January 12, 2017

5 Comments
This discussion is locked.


Liliana972821

I am in lesson 3/5 in Education, I wrote άνδρας and it was marked as wrong


jaye16

"Ο δάσκαλος είναι άνδρας."

Είναι επίσης σωστό και μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις. Εάν δεν έγινε αποδεκτό, αυτό σημαίνει ότι κάνατε κάποιο λάθος. Παρακαλούμε, χρησιμοποιήστε την αναφορά στη σελίδα άσκησης.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

Κάντε κλικ στην ΑΝΑΦΟΡΆ:

Κάντε κλικ στην αναφορά που θέλετε να στείλετε.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός. -Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η Σωστή απάντηση" είναι αφύσικη ή έχει λάθη.

-Ο ήχος δεν ακούγεται σωστός.

-Οι βοήθειες δεν είναι διαθέσιμες

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή.

Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη

Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ.

Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


MDR215875

What makes ' the teacher is a male ' incorrect.


jaye16

The word "male" means "αρσενικός". That's not what the Greek sentence to be translated says.

Learn Greek in just 5 minutes a day. For free.