1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ugyanazon az osztályon dolgo…

"Ugyanazon az osztályon dolgozunk."

Fordítás:We work in the same department.

February 27, 2014

7 hozzászólás


Istvan50

"We work on the same department" - így fordítottam, nem fogadta el, jelentettem.


Csigusz89

Én sem értem miért nem "on".


SaroltaKov5

Én .....on the same ....fordítottam Szerintem el kell!!! Fogadnia!!! Ha nem magyarázza meg hogy miért???


SaroltaKov5

Miért .....in????


joepinter

Talán, mert nem (rajta) az osztályon, hanem benne, az osztály tagjaként dolgozom.


subilaci

Teljesen logikus hogy osztályONra IN (-ban, -ben) kell nem pedig ON (-on, -en, -ön)... Ja, nem.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.