1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I walk along the river every…

"I walk along the river every morning."

Překlad:Procházím se podél řeky každé ráno.

January 12, 2017

12 komentářů


tata119

Chodím podél té řeky každé ráno.

April 25, 2017

GryMi

"Procházím se podél té řeky každé ráno." - je prý špatně. Proč?

December 24, 2018

Honza45

Možná by tam místo THE muselo být THAT ?

December 27, 2018

Repairer

Zdravím vespolek, já osobně nemám problém s podél, nebo okolo. To si myslím, že je jasné. Výraz pro okolo je around, bez ohledu na mosty a along prostě znamená podél, nebo v tomto případě u řeky. Vzhledem k určitému členu the jde pravděpodobně o nějakou konkrétní řeku, nebo o řeku o které už jsme v minulosti hovořili. Vadí mi ale, že pro slovo walk Duolingo připouští pouze překlad procházet se a nikoliv chodit. Proto překlad chodím podél té řeky každé ráno vyhodnocuje jako chybu.

February 26, 2019

HonzaZB

Neříká se náhodou v češtině : Procházím se kolem řeky .... a každý chápe že nechodím dokola ale podél řeky.

April 15, 2019

caniculus

domnívám se, že česky je přijatelné i .... kolem řeky ...

January 12, 2017

atlas.cz

V Česku se procházíme každé ráno kolem řeky, protože máme mosty, ale v USA se mohou každé ráno procházet jen podél řeky. ☺☺☺

August 16, 2018

JanVaek4

mám dojem, že tady už nejde o výuku angličtiny, ale o buzeraci

February 12, 2019

JanSuchy9

Každé ráno chodím podle řeky. Mělo by být přijato.

April 9, 2019

M.A.T.A.F.A.K

Nechápu jak velký rozdíl je "chodím" podél řeky a "procházím" se podél řeky. Jelikož variantu chodím to neuznává!

May 14, 2019

Honza45

Například pokud bych podle té řeky chodil do práce, tak bych se určitě neprocházel.

June 7, 2019

momin123

"kazde rano chodim/prochazim se okolo reky.???"

June 3, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.