"Jaká je cena za inzerci výrobku?"

Překlad:What is the cost for advertising a product?

před 2 roky

12 komentářů


Mr.Tom82

"What is the price for the product advertisement?" - proč je to špatně?

před 1 rokem

Veronika912016

Proč je, prosím, překlad "what is the price of the product´s advertisement" hodnocen jako nesprávný? Děkuji.

před 2 roky

LucinkaPalacinka

Fee?

před 1 rokem

petr656916

Cena je v angl. Price nebo cost? Když kliknu na cena,přeloží mi to jako price ale v testu je to špatně .proč???

před 10 měsíci

dtzj3

what is the price of the advertising of the product??

před 9 měsíci

dtzj3

what is the price for the product advertising

před 9 měsíci

Jenda24

Proc prosim neni spravne: What is the price for advertising a product?

před 9 měsíci

rodinakhem

mam stejný dotaz jako předchozí. Baví se tu někdo s námi, nebo řešíme správnou značku pro apostrof?

před 9 měsíci

ata75
ata75

souhlasím s předchozími "žáky" a jsem nespokojená. Vlasta75

před 8 měsíci

knihomoll

docela by měla zajímala odpověď na předchozí dotazy - price/cost

před 4 měsíci

JiKroutil

Domnívám se, že "advertising" je chyba, že by se mělo použít "an advertisement", protože inzerce není inzerování tedy že inzerce je podstatné jméno, ne sloveso.

před 3 měsíci

jarinTrn

Prosím o přidání varianty "what is the price for the advertising of the product"

před 3 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.