Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yes, the turtle is fine."

Çeviri:Evet, kaplumbağa iyi.

1 yıl önce

25 Yorum


sderkunt
sderkunt

"evet kaplumbağa iyidir" bunu yanlış kabul etti ne diyeyim?

1 yıl önce

zekiyesu

evet kaplumbağa iyi , de

1 yıl önce

TCNurdanYl

Bende de aynısı oldu. Başka zaman da "dir" yazmazsak yine yanlış diyor.

5 ay önce

mer426956

Aynen hem orda is in üzerine tıkla dır dir yada var çıkıyor

3 ay önce

Hatice_Zeynep

anlam sormuyo ki

1 yıl önce

esma515396

Sesimi duymuyo neden?

1 yıl önce

evval370070

Aynen

1 yıl önce

efeardaYlm

Benimde

1 yıl önce

HDNameHD

Uygulama İzinlerinden Mikrofon Kullanımını Aktif Edeceksin...

1 yıl önce

nisanur24042005

ben de de duymuyo sanırım bilgisayarın kendisinde sorun var

10 ay önce

sukruaslan51

İngilizce'de "is" Türkçede "dir" anlamına gelir. Neden yazdığım "iyidir" içn "yanlış" dediniz değerli Duo?

8 ay önce

TCNurdanYl

Aynen bende de.

5 ay önce

mine771503

ha çok iyi ha iyi. ne fark edecek

1 yıl önce

evval370070

Sesimi duymuyo sizi duyuyo mu son ses açık ses

1 yıl önce

Lahmacun3

Mikrofon iznini evet de

1 yıl önce

zehra910785

Benim sesimi duyuyor

1 yıl önce

Samire708886

Benimkinide

1 yıl önce

sevinc441

ya ben bu soruyu cozemiyorum

1 yıl önce

alara182881

the yazmadım diye yanlış yapılmaz

10 ay önce

Ibrahim729852

Dogru

8 ay önce

denizadanu

Kaplumbağa iyidir kabul etmiyor.neden?

5 ay önce

morunenguzeltonu

Tosbağa yazdım gecende kabul etti simdi etmiyor. Pis duo

2 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

tosbaga yazdim kabul etmedi

2 ay önce

gamzeuak1

"Evet kaplumbağa iyidir" cevabını neden kabul etmedi

1 ay önce

abankorkud

:-SS

1 yıl önce