"Itappearsthatshehasmanyfriends."

Μετάφραση:Φαίνεται ότι αυτή έχει πολλούς φίλους.

πριν από 2 χρόνια

2 σχόλια


npaipal

αυτή φαίνεται ότι έχει πολλούς φίλους το βγάζει λάθος και αυτό το βγάζει σωστό: Φαίνεται ότι αυτή έχει πολλούς φίλους. Είναι δύο προτάσεις με ακριβώς την ίδια έννοια αλλά άλλη σειρά

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
mizinamo
Mod

Όχι ακριβώς το ίδιο - στη μία πρόταση το "αυτή" είναι υποκείμενο του ρήματος "φαίνεται" και επίσης του "έχει" (αν και δεν γράφεται) ενώ σ' αυτή του Ντούο είναι υποκείμενο μόνο του ρήματος "έχει" και το υποκείμενο του "φαίνεται" δεν εκφράζεται αλλά είναι κάτι γενικό (όπως σε προτάσεις όπως "πρέπει να πάμε" ή "βρέχει" που δεν έχουν υποκείμενα).

Έτσι το "Αυτή φαίνεται ότι έχει πολλούς φίλους" είναι ίσως καλύτερα για "She appears to have many friends".

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.