Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The duck"

Çeviri:Ördek

1 yıl önce

20 Yorum


aka697777

İyi proqram

8 ay önce

HayatNehir5

Offff ya çok kolay

7 ay önce

FimusFimus

Güzel

5 ay önce

Meryemnur.

Merhaba

5 ay önce

Meryemnur.

Hello

5 ay önce

mmsena1

Meraba

4 ay önce

esra.cnrr

Good

1 ay önce

fmarslan

ördek kabul etmedi baş harfi küçük yazdığım için

1 ay önce

BLALManar

ördek yazdım kabul etmedi ilk harf küçük diye

1 yıl önce

jiminie501408

benimde aynısı oldu

6 ay önce

Meryemnur.

Doğru yazman gerekiyor

5 ay önce

Eluvian_

Turkce karakter oldugu icin yazilimsal bir sikinti olmus olabilir.

1 yıl önce

Nesibe3131

ben hep küçük harfle yazıyom bişey demiyo

9 ay önce

AdaCemre

Biri bana "the"nın anlamını açıklayabilir mi

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Kısaca "Close door!" dersem "Kapı kapat!" demiş olurum ve karşımdaki insan herhangi bir kapıyı kapatırsa dediğimi yerine getirmiş olur yani oradaki door tüm kapıları temsil eder. Ama eğer "Close the door!" dersem "Kapıyı kapat!" demiş olurum yani belirli bir kapıdan bahsetmiş olurum. Bu arada yorumlarda çok yanlış cevap var arkadaşlar eğer bilmiyorsanız veya bildiğinizden emin değilseniz lütfen yorum yapıp kafa karıştırmayın.

2 hafta önce

Meryemnur.

The 'nın arapçası ال Arapça biliyorsan anlarsın ..

5 ay önce

Nesibe3131

The Cat mesela the yokmuş gibi sadece kedi varmış gibi tamam mı

9 ay önce

Lman321394

the nin turkcede anlami yok mesela the dog yaziyosa sadece dog u yazmalisin kopek

1 yıl önce

NUR941478

Onlar

10 ay önce

Lman321394

ya dog diyo duck demiyo

1 yıl önce