Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Я не вірю у існування цієї тварини."

Переклад:I do not believe in the existence of this animal.

1 рік тому

7 коментарів


Antonia266328

Якщо ви напишете "I don't believe in existence of thе animal", то вашу відповідь показуватиме як помилку.

1 рік тому

rodrumt
rodrumt

Додайте, будь ласка, в якості правильного варіанту: I do not believe in the existence of the animal

11 місяців тому

fish-key

підтримую

7 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Думаю, що existence - абстрактне поняття, тому без артикля. Саме із цих міркувань я не вживав артикль.

5 місяців тому

Yurii_V

...the animal... додайте до правильних відповідей

9 місяців тому

SergiyMarc

Чупакабри?

1 рік тому

Igor.kr
Igor.kr

Я пишу: I do not believe in existence of the animal/ ви пишете : I do not believe in existence of this animal. Модераторам! Додайте варіант відповіді як вірний.

8 місяців тому