"The spider is an animal."

Çeviri:Örümcek, bir hayvan.

1 yıl önce

19 Yorum


Tolgahan505908

Örümcek bir hayvandır*...

1 yıl önce

Pelin224003

bende öyle yazdım yanlış dedi ne kadar saçma

8 ay önce

Murat57174

Evet cok sacma

1 hafta önce

eneskrc1

Örümcek bir hayvan desek neden olmaz ?

1 yıl önce

ygylddz

Olmaz değil sadece bir tanım yaptığımız için dır eki gelirse daha anlamlı olur.

9 ay önce

ygylddz

.

9 ay önce

BlentGr1

İs ?

1 yıl önce

brahimMutl3

an yerine a de olur ?!

1 yıl önce

Zekeriyast

Olmaz bildiğim kadarıyla "a" dan sonra sesli harf gelirse "an" kullanılır iki sesli ard arda olmaması için "a" kullanmak için sessiz harf ile başlamalı

1 yıl önce

Lvkrk

olmaz cunku animal sesli harfle basliyo ingilizcede sesli harfle baslayan kelimeler an sesiz harfle baslayan kelimler a alir ornek verirsek : a banana , an apple

8 ay önce

Ltfiye772865

Doğru yazmama rağmen neden kabul edilmedi .Anlayamadım

1 yıl önce

ayenur73065

başında the olduğunda belli bir şeyi ifade eder bilindik bi şeyi bu yüzden cümlenin başında "bu" kullanılabilir

1 yıl önce

Mehmetahin4

Örümcek bir hayvan doğru olsa da çok kötü bir türkçe kelime oldu. Merhaba ben bir uzaylı demek gibi :):)

1 yıl önce

Merakl571

elim s yerine n ye basmışım kazayla yanlış diyo

1 yıl önce

duo223353
duo223353

The sözcüğünü gennelde algılayamıyor.

11 ay önce

Ahmetnal638517

örümcek hayvan değildir böcektir gruplandırma yanlış

10 ay önce

durrin

is ''dır'' eki verir...Örümcek bir hayvandır.(Doğru çeviri budur.)

9 ay önce

Abdurrahman.

ÖRÜMCEEEK KOKTUN MU

3 ay önce

ZeroMaths

Bu örümcek bir hayvandır dedim neden yanlış ?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.