A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He watches the spider."

Fordítás:A pókot figyeli.

4 éve

10 hozzászólás


GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Nekem egyre jobban hiányzik a hozzászólások dátuma, vagy az időbeli távolsága az elolvasástól, mert egyrészt tájékoztatna a program fejlődéséről, másrészt elkerülhető lenne egy csomó idejét múlta hozzászólás.

4 éve

Shibelion

Pontosan! Egyet értek.

4 éve

miskei
miskei

a "megfigyeli" miért nem jó itt?

4 éve

kogu4
kogu4

és a megnézi a pókot, miért nem fogadjuk el?

3 éve

miskei
miskei

a "megfigyeli" miért nem jó itt?

4 éve

Shibelion

Mert az inkább a monitor, observe, tail vagy a scout. De végül is, jobban belegondolva, jelentheti azt is. Szerintem jelentheted. Vagy valaki.

4 éve

Andrew341

Fene a gusztusát, hogy a pókokat nézegeti... :)

3 éve

wildmax7

Már félek xD

2 éve

Cyberpunk444

a "Figyeli a pókot" megoldás miért nem jó?

2 éve

PappSndor3

nekem teljesen érthetetlen a hang.

8 hónapja