1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He watches the spider."

"He watches the spider."

Fordítás:A pókot figyeli.

February 28, 2014

13 hozzászólás


GyrgyFnyes1

Nekem egyre jobban hiányzik a hozzászólások dátuma, vagy az időbeli távolsága az elolvasástól, mert egyrészt tájékoztatna a program fejlődéséről, másrészt elkerülhető lenne egy csomó idejét múlta hozzászólás.


Shibelion

Pontosan! Egyet értek.


miskei

a "megfigyeli" miért nem jó itt?


johalasz46

Minek? - 2021.04.


kogu4

és a megnézi a pókot, miért nem fogadjuk el?


dejutka

Szerintem is jelentheti azt is, hogy megnézi a pókot.


miskei

a "megfigyeli" miért nem jó itt?


Shibelion

Mert az inkább a monitor, observe, tail vagy a scout. De végül is, jobban belegondolva, jelentheti azt is. Szerintem jelentheted. Vagy valaki.


Andrew341

Fene a gusztusát, hogy a pókokat nézegeti... :)


PappSndor3

nekem teljesen érthetetlen a hang.


JoeSzab

Megnézi a pókot. A "figyel-re" más szót használnak.


Cyberpunk444

a "Figyeli a pókot" megoldás miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.