1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We love Duolingo."

"We love Duolingo."

Çeviri:Biz Duolingo'yu seviyoruz.

February 28, 2014

128 Yorum


guldehan0

duolingoyu sevmesek buraya kadar gelirmiyiz :D

September 18, 2015

uur622362

ben duolingoyu için değil dil öğrenmek için geldim duolingo amaç değil araç :)

February 6, 2017

talha218416

Helaaaaaal

December 1, 2017

YusufKaanTuran

DUOLİNGO bizim yabancı dil öğretmenimiz gibi bir site. Sevmeyen varsa girmesin DUOLİNGO'ya...

April 4, 2019

kran92628

Aynen sevmesek niye ogrenelimki

April 26, 2016

Hazar63685

Helal olsun

April 25, 2017

MelekKarak5

D

January 27, 2018

Ceren547647

Aynen

April 11, 2016

emrullah66370

Ben : " biz dulingoyu sevmiyoruz " dedim kabul etmedi illaki seveceksin diyor :) :)

July 6, 2016

batuhandlc

"biz dualingoyu seviyoruz" yazsanda kabul etmezdi zaten doğrusu "Biz dualingo'yu seviyoruz" :D

November 1, 2016

Rmeysa139035

Duolingo bu arada ;)

April 16, 2017

Horseless

Seni seviyoruz Doulingo dedik! Yaptığın ayıp :/

Biz Duolingo'yu seviyoruz'dan farkı ne ki.

October 2, 2015

tuna456971

duolingo yu severiz de ki -yu eki nerden geliyor acaba biz duolingo severiz olmalı değil mi. tıpkı the cat drink milk gibi kedi süt içer. "kedi süt-ü içer"değil

March 18, 2017

melike649522

Duolingo kendini övdürüyo

September 10, 2016

buse585336

Aa uygulamanın adını unutmuşum ben düello ya benziyor diye ona çevirdim bir tek ben malım heralde

March 20, 2016

BeyyaAhpsoy

aynen :D(şaka)

January 18, 2018

hatininhayalleri

biz seni seviyoruz ama sen bizi seviyor musun? onu de bize şimdi

August 22, 2016

emredeveli2

Siradaki sarkimiz duolingo ya biz sevenlerinden geliyor. Parcamizi yildiz tilbenin sesinden dinliyoruz efendim. Saclarini dagitir sin ruzgarlara birakirsin...vidi vidi vidi... seni sevmeyen ölsün vidi vidi vidi

October 28, 2016

busdriver3457

Biz duolingo severiz dedik kabul etmiyor

September 17, 2015

kardelen.arslan.

duolingo'yu severiz demen lazımdı

February 2, 2018

perfectberkay

Duolingo candır gerisi heyecan

August 1, 2016

FurkanAydin28

ahhaha arada ego kasmadan da geçmemişler :D

November 1, 2016

ayap3

Egobird

January 24, 2017

Onur16722

Bütün ingilizce öğreten uygulamar paralı ama duolingo bedava ve güzel öğretiyor I LOVE YOU DUOLİNGO

August 2, 2017

3Decoalaskia3

Ne demek,her zaman :)

February 8, 2016

perfectberkay

"Biz Duolingo'ya aşığız." yazdım kabul edilmedi?

August 2, 2016

Onur556060

Sanırım bizimkisi plantonik bir aşk :'(

September 20, 2016

erenogden38

pislikler

September 25, 2016

Leyla328909

Aynen Seviyorum duolingo'yu

October 8, 2016

Yasin703039

cok yararli bir uygulama sifir ingilizcem vardi duolingo sayasinde suanda birseyleri anlayabiliyorum

October 21, 2016

sevdabahsi

İyi ki varsın Duolingo...

October 26, 2016

burakhan03

peki oda bizi seviyor mu

October 27, 2016

uygar8181

Duolingoyu çok seviyoruz ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)

December 18, 2016

ahme298419

Duolingoya aşıgim dedim askimi kabul etti:))))

December 29, 2016

ElifNur939463

Arkadaslar ben seviyorum peki sizler yani biLer SEVİYORMUYUZZ

January 7, 2017

MustafaSelim1905

kim duolingoyu özene özene yazdı acaba bence kimse yazmamıştır hatta altında kırmızı çizgi çıkmıştır

January 26, 2017

gnl117

I love you duolingo

May 13, 2017

EmineNur82412

Sadece ya kelimesini yazmadım diye yanlış kabul etti.

July 6, 2017

Asyaduran2

DUOLİNGO AŞKTIR

September 8, 2017

mer426956

Duolingo kendini de gösteriyor

February 25, 2018

Irokih

Hiç şüphesiz biz (onu) sevin diye yarattık. - Hz. @Selcen_Ozturk

June 22, 2019

arslanbey71

vaay sevdim bunu :D

September 14, 2015

OnderAldirmaz

Sırf arada kesme işareti yok diye yanlış demenin anlamı nedir yaa :S

December 15, 2015

zafer30648

Ggg

March 8, 2016

enay13774

Hahhahahahhaa

March 29, 2016

Yusufztrk16

Valla sayenizde ogrenecegiz galiba severiz

April 27, 2016

sibelveinsanlar

Bencede ayıp

May 7, 2016

Asliatilgan

I love you duolingo♥♥♥♥♥♥♥

May 19, 2016

muratcantu3

Çok güzel bir program thank you

June 15, 2016

akorhan

Aynen seviyoruz :)

June 22, 2016

Gokay437523

Seni seçtim Pikachu

June 24, 2016

fatih469080

Banu kafanı yorma

June 28, 2016

iremBeyzan

I love duolingo ne demek

July 13, 2016

Qne7

Çok severiz

July 15, 2016

ramazanakbulut0

Biz Duolingo'yu seviyoruz.

July 25, 2016

sademim1

Tabiki seviyoruz

July 28, 2016

LeNa597892

Vayyy Duolingo Biz Seni Sevmiyormuyuz Ogrencileriniz Nasil Olsa :) ;)

August 20, 2016

ERDALYGS

yaw he he

September 16, 2016

Nur517916

Hem de çoook

October 16, 2016

Yamurkurt3

Duolungoyu tabikide seviyoruz .

October 25, 2016

M.Cemr0

DuoLingo sevilmezmi yaa!

November 27, 2016

esra582984

Biz DUOLİNGO'YU cooook seviyoruz

January 27, 2017

Glah298234

Duolingo candır

February 9, 2017

Nisanur2008

Ben zaten seviyom

March 16, 2017

ahmet699038

Ben bu aralar biraz kılım kendisine

May 25, 2017

hazal134970

Love çok sevmek dehil mi

June 7, 2017

zeynep440436

Bisey sorucam like sevmek ama love asiri sevmek veya asik olucak kadar sevmek anlami vardir.help

June 18, 2017

netuhafgun

Zaten reklam yapmasanız olmaz

June 24, 2017

sezengngr1

Yalan

July 3, 2017

BraKANBAY1

Neyin kafasini yasiyorsunuz her seye yorum yapıyorsunuz sacma sapan ajsjshdjaajajs

July 6, 2017

altasbeyza

hemde çooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz

July 8, 2017

kadir774874

Askim benim duolingo

July 10, 2017

kadir774874

Eh iste bazen takiliyorux

July 10, 2017

ErkanYldrm11

Love ve like farkı nedir?

July 19, 2017

Gamze954466

aradan bi reklam yapmayı da unutmamış xD

July 23, 2017

Nuraehmedova

Biz duolingoyu srvmesek buraya girer burdan dil oyrenirmiyiz

August 2, 2017

Nil220048

Duolingoyu yazdım diye yu kesme işaretiyle ayrılmadı diye yanlış saydı

August 9, 2017

Efe115775

Duilingoyu seven yorumu beğensin

August 9, 2017

ahmet11923

Uygulama guzelde , zorlasmasi gerek sorular kisa hep uzun olmali ki zorlanalim ve kavriyalim daha iyi

August 10, 2017

Nil149445

Biz duolingo severiz yazdim yanlis dedi :( peki sevmeyelim o xaman lajajahanavs

August 14, 2017

MochisFlow

Duo iyi ego kastı;ddd

August 15, 2017

halleyy

Seviyoz seni duolingo :D

August 15, 2017

FatmaSerra7

Egoiste bak seeennn

August 16, 2017

Bestinya

Jsjsjsjsj

August 17, 2017

CihangirIs

Saka mi bu

August 19, 2017

HalilMolla

duolingo kalp ben :DD

August 25, 2017

gkalpfer

Sevdim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar bana desinler değişemem, desinler değişemem, desinler.....

August 31, 2017

Pardayyan

Aranızda Duolingo'yu sevmeyen var mı?

September 3, 2017

eda._.

duolinbok yazdım kabul etmedi nerde hata yaptım acaba ;',)

September 5, 2017

Zehra545051

sjsjsjd

September 6, 2017

Mr.Noone1

Püü pü 'Duolingoyu severiz :)' dedik bağrımıza bastık öyle olsun :(

September 12, 2017

yaar701333

Zorla kendini sevdiriyo kereta

September 15, 2017

sudenaz165427

Subliminal mesajlar var jwjqjsgwndjwhfqjwksjwh

September 16, 2017

FurkanTek2

Takip

September 22, 2017

mukaddesz

Tabiki seviyoruz

October 1, 2017

OkanEsk

O ne özgüven öyle duolingo ;)

October 3, 2017

MahmudEsad2

İnce ve guzel bir soru. Elbette seviyoruz

October 10, 2017

Wickef

Sen hic cogalmayi dusundunmu

Hic merak etme diolungoyu indir

O seni cogaltir

October 14, 2017

EskiYeni

Yesil baykusu severim dedim olmadi

October 16, 2017

EskiYeni

Duolingo kurucuları sizi hestikime love ha ;)

October 16, 2017

gunelk.

Duolingo bir farkli butun dillri oyrene biliyoruz

October 19, 2017

YusufKapla9

Aynen oyle cok severiz

October 20, 2017

filiz230608

Amman dualingo neymiş biz burda dil öğreniyoruz

October 23, 2017

iremnaz753241

Evet zaten duolingoyu sevmessek bu soruya nasıl gelirdik.herşey isteğe bağlıdı.#seniseviyoruzduolingo

October 28, 2017

Yasincostu

Sevmesek silerdik bu sorulari gormezdik

November 4, 2017

nermin117307

Zorla sevdiriyor kendini ya akıllı şeyyy

November 28, 2017

Blent857628

Sevilmeyecek gibi değil

December 4, 2017

mustafabay997509

:)

December 8, 2017

ingilizcec825023

ı love duolingoooooo

January 3, 2018

MerveSenaK5

Yyuvul

January 4, 2018

bunny4538971

önce kadın erkeği sever dedi sonra evet beni seviyorsun dedi sonra kızları severim dedi şimdi........LAN

January 9, 2018

Elifcik15

Yani çok mantıklı

January 20, 2018

COOLGIRL944197

Yes,we love duolingo is it true?

January 21, 2018

MustafaAte6

Severiz değil mi?

January 25, 2018

GirayOynuy

Vay be helal olsun ama hak ettiniz

February 3, 2018

can841412

1000 defa duolingo sevdirdiniz. artik nefret boyutuna geldi

February 16, 2019

Learnw3

Bu nasıl duolingo demektir ya do go sandım :)

March 29, 2019

UFUK132912

Çok faydalı bir uygulama

April 2, 2019

YusufKaanTuran

DUOLİNGO bizim yabancı dil öğretmenimiz gibi bir site. Sevmeyen varsa girmesin DUOLİNGO'ya...

April 4, 2019

EbuhasanEl

Biz duolingo'yu severiz. O da bizi sever mi acep?

August 3, 2019

civan66617

Yalan söylüyorum Duolingo ben sevmiyorum

August 8, 2019

Tural109076

Hakketen öyle hepimiz seviyoruz.

August 21, 2019

BerraErduran

Duolingo'yu seviyoruz da onunla öğreniyoruz da, ne kadar eksikleri olsa da.

August 28, 2019

Melisa12541

Bu soruda reklam var resmen

August 31, 2019

AhmetSelim122386

BU BİR DAYATMADIR KABUL EDİLEMEZ!!!

September 26, 2019

kardelen113062

❤❤❤

October 27, 2019

Elifnaz__

Yaşa dualingo♡♡♡☆☆☆

October 28, 2019

Said_Gokce
  • Dedim ki kesin yorumlar soru hakkinda degil ve baktim gercekten dogru dusunmusum
  • Tamam
November 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.