1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We love Duolingo."

"We love Duolingo."

Çeviri:Biz Duolingo'yu seviyoruz.

February 28, 2014

159 Yorum


guldehan0

duolingoyu sevmesek buraya kadar gelirmiyiz :D


uur622362

ben duolingoyu için değil dil öğrenmek için geldim duolingo amaç değil araç :)


YusufKaanTuran

DUOLİNGO bizim yabancı dil öğretmenimiz gibi bir site. Sevmeyen varsa girmesin DUOLİNGO'ya...


aligozlukc

Helal be bende ama cok seviyorum bir takip alirim♡


kran92628

Aynen sevmesek niye ogrenelimki


Kriteex

Hayır, öğrenmesek neden sevelimki


Dcanl06

Profilindeki tommy shelby mı? Sanırsam o


emrullah66370

Ben : " biz dulingoyu sevmiyoruz " dedim kabul etmedi illaki seveceksin diyor :) :)


batuhandlc

"biz dualingoyu seviyoruz" yazsanda kabul etmezdi zaten doğrusu "Biz dualingo'yu seviyoruz" :D


Rmeysa139035

Duolingo bu arada ;)


YusufKaanTuran

dualingo değil duolingo


Horseless

Seni seviyoruz Doulingo dedik! Yaptığın ayıp :/

Biz Duolingo'yu seviyoruz'dan farkı ne ki.


tuna456971

duolingo yu severiz de ki -yu eki nerden geliyor acaba biz duolingo severiz olmalı değil mi. tıpkı the cat drink milk gibi kedi süt içer. "kedi süt-ü içer"değil


melike649522

Duolingo kendini övdürüyo


buse585336

Aa uygulamanın adını unutmuşum ben düello ya benziyor diye ona çevirdim bir tek ben malım heralde


Bellasam555

Duolingo harikasınn


elmaruhu

biz seni seviyoruz ama sen bizi seviyor musun? onu de bize şimdi


emredeveli2

Siradaki sarkimiz duolingo ya biz sevenlerinden geliyor. Parcamizi yildiz tilbenin sesinden dinliyoruz efendim. Saclarini dagitir sin ruzgarlara birakirsin...vidi vidi vidi... seni sevmeyen ölsün vidi vidi vidi


perfectberkay

Duolingo candır gerisi heyecan


Onur16722

Bütün ingilizce öğreten uygulamar paralı ama duolingo bedava ve güzel öğretiyor I LOVE YOU DUOLİNGO


busdriver3457

Biz duolingo severiz dedik kabul etmiyor


kardelen.arslan

duolingo'yu severiz demen lazımdı


3Decoalaskia3

Ne demek,her zaman :)


FurkanAydin28

ahhaha arada ego kasmadan da geçmemişler :D


perfectberkay

"Biz Duolingo'ya aşığız." yazdım kabul edilmedi?


Onur556060

Sanırım bizimkisi plantonik bir aşk :'(


Leyla328909

Aynen Seviyorum duolingo'yu


Yasin703039

cok yararli bir uygulama sifir ingilizcem vardi duolingo sayasinde suanda birseyleri anlayabiliyorum


sevdabahsi

İyi ki varsın Duolingo...


burakhan03

peki oda bizi seviyor mu


uygar8181

Duolingoyu çok seviyoruz ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)


ahme298419

Duolingoya aşıgim dedim askimi kabul etti:))))


ElifNur939463

Arkadaslar ben seviyorum peki sizler yani biLer SEVİYORMUYUZZ


Mustafa_selimm

kim duolingoyu özene özene yazdı acaba bence kimse yazmamıştır hatta altında kırmızı çizgi çıkmıştır


gnl117

I love you duolingo


EmineNur82412

Sadece ya kelimesini yazmadım diye yanlış kabul etti.


mer426956

Duolingo kendini de gösteriyor


Irokih

Hiç şüphesiz biz (onu) sevin diye yarattık. - Hz. @Selcen_Ozturk


tugce7070

İngilizce öğrenelim de ingiliz olmayalım


1suzy

2020 de burada olanlar fav


OnderAldirmaz

Sırf arada kesme işareti yok diye yanlış demenin anlamı nedir yaa :S


Yusufztrk16

Valla sayenizde ogrenecegiz galiba severiz


Asliatilgan

I love you duolingo♥♥♥♥♥♥♥


muratcantu3

Çok güzel bir program thank you


akorhan

Aynen seviyoruz :)


Gokay437523

Seni seçtim Pikachu


fatih469080

Banu kafanı yorma


iremBeyzan

I love duolingo ne demek


Qne7

Çok severiz


ramazanakbulut0

Biz Duolingo'yu seviyoruz.


sademim1

Tabiki seviyoruz


LeNa597892

Vayyy Duolingo Biz Seni Sevmiyormuyuz Ogrencileriniz Nasil Olsa :) ;)


Yamurkurt3

Duolungoyu tabikide seviyoruz .


M.Cemr0

DuoLingo sevilmezmi yaa!


esra582984

Biz DUOLİNGO'YU cooook seviyoruz


Nisanur2008

Ben zaten seviyom


ahmet699038

Ben bu aralar biraz kılım kendisine


hazal134970

Love çok sevmek dehil mi


zeynep440436

Bisey sorucam like sevmek ama love asiri sevmek veya asik olucak kadar sevmek anlami vardir.help


netuhafgun

Zaten reklam yapmasanız olmaz


BraKANBAY1

Neyin kafasini yasiyorsunuz her seye yorum yapıyorsunuz sacma sapan ajsjshdjaajajs


altasbeyza

hemde çooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz


kadir774874

Askim benim duolingo


kadir774874

Eh iste bazen takiliyorux


ErkanYldrm11

Love ve like farkı nedir?


Gamze954466

aradan bi reklam yapmayı da unutmamış xD


Nuraehmedova

Biz duolingoyu srvmesek buraya girer burdan dil oyrenirmiyiz


Nil220048

Duolingoyu yazdım diye yu kesme işaretiyle ayrılmadı diye yanlış saydı


Efe115775

Duilingoyu seven yorumu beğensin


ahmet11923

Uygulama guzelde , zorlasmasi gerek sorular kisa hep uzun olmali ki zorlanalim ve kavriyalim daha iyi


Nil149445

Biz duolingo severiz yazdim yanlis dedi :( peki sevmeyelim o xaman lajajahanavs


MochisFlow

Duo iyi ego kastı;ddd


halleyy

Seviyoz seni duolingo :D


FatmaSerra7

Egoiste bak seeennn


HalilMolla

duolingo kalp ben :DD


gkalpfer

Sevdim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar bana desinler değişemem, desinler değişemem, desinler.....


Pardayyan

Aranızda Duolingo'yu sevmeyen var mı?


eda._.

duolinbok yazdım kabul etmedi nerde hata yaptım acaba ;',)


Mr.Noone1

Püü pü 'Duolingoyu severiz :)' dedik bağrımıza bastık öyle olsun :(


yaar701333

Zorla kendini sevdiriyo kereta


sudenaz165427

Subliminal mesajlar var jwjqjsgwndjwhfqjwksjwh


mukaddesz

Tabiki seviyoruz


OkanEsk

O ne özgüven öyle duolingo ;)


MahmudEsad2

İnce ve guzel bir soru. Elbette seviyoruz


Wickef

Sen hic cogalmayi dusundunmu

Hic merak etme diolungoyu indir

O seni cogaltir


EskiYeni

Yesil baykusu severim dedim olmadi


EskiYeni

Duolingo kurucuları sizi hestikime love ha ;)


gunelk.

Duolingo bir farkli butun dillri oyrene biliyoruz


YusufKapla9

Aynen oyle cok severiz


filiz230608

Amman dualingo neymiş biz burda dil öğreniyoruz


iremnaz753241

Evet zaten duolingoyu sevmessek bu soruya nasıl gelirdik.herşey isteğe bağlıdı.#seniseviyoruzduolingo


Yasincostu

Sevmesek silerdik bu sorulari gormezdik


nermin117307

Zorla sevdiriyor kendini ya akıllı şeyyy


Blent857628

Sevilmeyecek gibi değil


ingilizcec825023

ı love duolingoooooo


bunny4538971

önce kadın erkeği sever dedi sonra evet beni seviyorsun dedi sonra kızları severim dedi şimdi........LAN


Elifcik15

Yani çok mantıklı


COOLGIRL944197

Yes,we love duolingo is it true?


MustafaAte6

Severiz değil mi?


GirayOynuy

Vay be helal olsun ama hak ettiniz


Learnw3

Bu nasıl duolingo demektir ya do go sandım :)


UFUK132912

Çok faydalı bir uygulama


YusufKaanTuran

DUOLİNGO bizim yabancı dil öğretmenimiz gibi bir site. Sevmeyen varsa girmesin DUOLİNGO'ya...


EbuhasanEl

Biz duolingo'yu severiz. O da bizi sever mi acep?


civan66617

Yalan söylüyorum Duolingo ben sevmiyorum


Tural109076

Hakketen öyle hepimiz seviyoruz.


BerraErduran

Duolingo'yu seviyoruz da onunla öğreniyoruz da, ne kadar eksikleri olsa da.


Melisa12541

Bu soruda reklam var resmen


AhmetSelim122386

BU BİR DAYATMADIR KABUL EDİLEMEZ!!!


Elifnaz__

Yaşa dualingo♡♡♡☆☆☆


xXxSAIDxXx
  • Dedim ki kesin yorumlar soru hakkinda degil ve baktim gercekten dogru dusunmusum
  • Tamam

EmreMertAltay

Ben ALLAHDAN Ailemden GalataSaraydan ve Musleradan başka kimseyi sevmem.Ve GS oyunçularını severim.


zeynep0853

Sacma sapan yorumlarinizi okumaya geldim


HamzaDa

bu cümleyi görünce heyecan yaptim turkce yerine ingilizce yazdim hahaha


AtalayErge

Duolingo severiz:)


HakanAzizA

BEN DUOLİNGOYU ÇOK SEVİYORUM KENDİ KUŞUM GİBİ


evin_yilmaz

Duolingo'yu sevmeseydik burda olmazdık.


QarasQaras

-i halinde the artikl kullanmıyormuyuz?


AliUurceri

Biz dualingoyu kaybetmedik dualingo bizi ararken kayboldu :xd


AliUurceri

Biz duolingoyu kaybetmedik o bizi ararken kayboldu:xddd


Gamze393805

Bence çok güzel bir uygulama


Musa877367

"I love you" seni seviyorum demek ise ozaman "we love duolingo" neden biz duolingoyu seviyoruz değilde severiz anlamına geliyor? Anlamış değilim. Bir çümlede seviyor diğerinde ise sever kullanılmış halbuki ikisindede love kullanılıyor


bilge736340

Duolingo iyi ki varsin


Sereen7A

Duolingoyu sevenler beni takip etsin


nathanienate

Araya kaynattı ya


nisaYagmuRAlk

L-İ-N-G-O-T=Ç-İ-K-L-A-T-A

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.