"We love Duolingo."

Çeviri:Biz Duolingo'yu seviyoruz.

4 yıl önce

114 Yorum


guldehan0

duolingoyu sevmesek buraya kadar gelirmiyiz :D

3 yıl önce

uur622362

ben duolingoyu için değil dil öğrenmek için geldim duolingo amaç değil araç :)

1 yıl önce

talha218416

Helaaaaaal

1 yıl önce

kran92628

Aynen sevmesek niye ogrenelimki

2 yıl önce

Hazar63685

Helal olsun

1 yıl önce

MelekKarak5

D

10 ay önce

emrullah66370

Ben : " biz dulingoyu sevmiyoruz " dedim kabul etmedi illaki seveceksin diyor :) :)

2 yıl önce

batuhandlc

"biz dualingoyu seviyoruz" yazsanda kabul etmezdi zaten doğrusu "Biz dualingo'yu seviyoruz" :D

2 yıl önce

Rmeysa139035

Duolingo bu arada ;)

1 yıl önce

Melike688932

Vurdu gol oldu

9 ay önce

Horseless

Seni seviyoruz Doulingo dedik! Yaptığın ayıp :/

Biz Duolingo'yu seviyoruz'dan farkı ne ki.

3 yıl önce

tuna456971

duolingo yu severiz de ki -yu eki nerden geliyor acaba biz duolingo severiz olmalı değil mi. tıpkı the cat drink milk gibi kedi süt içer. "kedi süt-ü içer"değil

1 yıl önce

buse585336

Aa uygulamanın adını unutmuşum ben düello ya benziyor diye ona çevirdim bir tek ben malım heralde

2 yıl önce

BeyyaAhpsoy

aynen :D(şaka)

10 ay önce

melike649522

Duolingo kendini övdürüyo

2 yıl önce

hatininhayalleri

biz seni seviyoruz ama sen bizi seviyor musun? onu de bize şimdi

2 yıl önce

emredeveli2

Siradaki sarkimiz duolingo ya biz sevenlerinden geliyor. Parcamizi yildiz tilbenin sesinden dinliyoruz efendim. Saclarini dagitir sin ruzgarlara birakirsin...vidi vidi vidi... seni sevmeyen ölsün vidi vidi vidi

2 yıl önce

Onur16722

Bütün ingilizce öğreten uygulamar paralı ama duolingo bedava ve güzel öğretiyor I LOVE YOU DUOLİNGO

1 yıl önce

perfectberkay

Duolingo candır gerisi heyecan

2 yıl önce

FurkanAydn278755

ahhaha arada ego kasmadan da geçmemişler :D

2 yıl önce

ayap3

Egobird

1 yıl önce

busdriver3457

Biz duolingo severiz dedik kabul etmiyor

3 yıl önce

kardelen.arslan.

duolingo'yu severiz demen lazımdı

10 ay önce

3Decoalaskia3

Ne demek,her zaman :)

2 yıl önce

perfectberkay

"Biz Duolingo'ya aşığız." yazdım kabul edilmedi?

2 yıl önce

Onur556060

Sanırım bizimkisi plantonik bir aşk :'(

2 yıl önce

erenogden38

pislikler

2 yıl önce

Leyla328909

Aynen Seviyorum duolingo'yu

2 yıl önce

Yasin703039

cok yararli bir uygulama sifir ingilizcem vardi duolingo sayasinde suanda birseyleri anlayabiliyorum

2 yıl önce

sevdabahsi

İyi ki varsın Duolingo...

2 yıl önce

burakhan03

peki oda bizi seviyor mu

2 yıl önce

uygar8181

Duolingoyu çok seviyoruz ;-);-);-);-);-);-);-);-);-);-)

1 yıl önce

ahme298419

Duolingoya aşıgim dedim askimi kabul etti:))))

1 yıl önce

ElifNur939463

Arkadaslar ben seviyorum peki sizler yani biLer SEVİYORMUYUZZ

1 yıl önce

MustafaSelim1905

kim duolingoyu özene özene yazdı acaba bence kimse yazmamıştır hatta altında kırmızı çizgi çıkmıştır

1 yıl önce

gnl117

I love you duolingo

1 yıl önce

Asyaduran2

DUOLİNGO AŞKTIR

1 yıl önce

mer426956

Duolingo kendini de gösteriyor

9 ay önce

arslanbey71

vaay sevdim bunu :D

3 yıl önce

OnderAldirmaz

Sırf arada kesme işareti yok diye yanlış demenin anlamı nedir yaa :S

2 yıl önce

zafer30648

Ggg

2 yıl önce

enay13774

Hahhahahahhaa

2 yıl önce

Yusufztrk16

Valla sayenizde ogrenecegiz galiba severiz

2 yıl önce

sibelveinsanlar

Bencede ayıp

2 yıl önce

Asliatilgan

I love you duolingo♥♥♥♥♥♥♥

2 yıl önce

muratcantu3

Çok güzel bir program thank you

2 yıl önce

akorhan

Aynen seviyoruz :)

2 yıl önce

Gokay437523

Seni seçtim Pikachu

2 yıl önce

fatih469080

Banu kafanı yorma

2 yıl önce

iremBeyzan

I love duolingo ne demek

2 yıl önce

Qne7

Çok severiz

2 yıl önce

ramazanakbulut0

Biz Duolingo'yu seviyoruz.

2 yıl önce

sademim1

Tabiki seviyoruz

2 yıl önce

LeNa597892

Vayyy Duolingo Biz Seni Sevmiyormuyuz Ogrencileriniz Nasil Olsa :) ;)

2 yıl önce

ERDALYGS

yaw he he

2 yıl önce

Nur517916

Hem de çoook

2 yıl önce

Yamurkurt3

Duolungoyu tabikide seviyoruz .

2 yıl önce

M.Cemr0

DuoLingo sevilmezmi yaa!

2 yıl önce

esra582984

Biz DUOLİNGO'YU cooook seviyoruz

1 yıl önce

Glah298234

Duolingo candır

1 yıl önce

Nisanur2008

Ben zaten seviyom

1 yıl önce

ahmet699038

Ben bu aralar biraz kılım kendisine

1 yıl önce

hazal134970

Love çok sevmek dehil mi

1 yıl önce

zeynep440436

Bisey sorucam like sevmek ama love asiri sevmek veya asik olucak kadar sevmek anlami vardir.help

1 yıl önce

netuhafgun

Zaten reklam yapmasanız olmaz

1 yıl önce

sezengngr1

Yalan

1 yıl önce

AyYldz17

Duolingoyu tabikide seviyoruz

1 yıl önce

EmineNur82412

Sadece ya kelimesini yazmadım diye yanlış kabul etti.

1 yıl önce

BraKANBAY1

Neyin kafasini yasiyorsunuz her seye yorum yapıyorsunuz sacma sapan ajsjshdjaajajs

1 yıl önce

altasbeyza

hemde çooooooooooooooooooooooooooooooook seviyoruz

1 yıl önce

kadir774874

Askim benim duolingo

1 yıl önce

kadir774874

Eh iste bazen takiliyorux

1 yıl önce

ErkanYldrm11

Love ve like farkı nedir?

1 yıl önce

Gamze954466

aradan bi reklam yapmayı da unutmamış xD

1 yıl önce

Nuraehmedova

Biz duolingoyu srvmesek buraya girer burdan dil oyrenirmiyiz

1 yıl önce

Nil220048

Duolingoyu yazdım diye yu kesme işaretiyle ayrılmadı diye yanlış saydı

1 yıl önce

Efe115775

Duilingoyu seven yorumu beğensin

1 yıl önce

ahmet11923

Uygulama guzelde , zorlasmasi gerek sorular kisa hep uzun olmali ki zorlanalim ve kavriyalim daha iyi

1 yıl önce

Nil149445

Biz duolingo severiz yazdim yanlis dedi :( peki sevmeyelim o xaman lajajahanavs

1 yıl önce

MochisFlow

Duo iyi ego kastı;ddd

1 yıl önce

halleyy

Seviyoz seni duolingo :D

1 yıl önce

FatmaSerra7

Egoiste bak seeennn

1 yıl önce

Bestinya

Jsjsjsjsj

1 yıl önce

CihangirIs

Saka mi bu

1 yıl önce

HalilMolla

duolingo kalp ben :DD

1 yıl önce

gkalpfer

Sevdim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar bana desinler değişemem, desinler değişemem, desinler.....

1 yıl önce

Pardayyan

Aranızda Duolingo'yu sevmeyen var mı?

1 yıl önce

eda._.

duolinbok yazdım kabul etmedi nerde hata yaptım acaba ;',)

1 yıl önce

Zehra545051

sjsjsjd

1 yıl önce

Mr.Noone1

Püü pü 'Duolingoyu severiz :)' dedik bağrımıza bastık öyle olsun :(

1 yıl önce

yaar701333

Zorla kendini sevdiriyo kereta

1 yıl önce

sudenaz165427

Subliminal mesajlar var jwjqjsgwndjwhfqjwksjwh

1 yıl önce

FurkanTek2

Takip

1 yıl önce

mukaddesz

Tabiki seviyoruz

1 yıl önce

OkanEsk

O ne özgüven öyle duolingo ;)

1 yıl önce

MahmudEsad2

İnce ve guzel bir soru. Elbette seviyoruz

1 yıl önce

Wickef

Sen hic cogalmayi dusundunmu

Hic merak etme diolungoyu indir

O seni cogaltir

1 yıl önce

EskiYeni

Yesil baykusu severim dedim olmadi

1 yıl önce

EskiYeni

Duolingo kurucuları sizi hestikime love ha ;)

1 yıl önce

gunelk.

Duolingo bir farkli butun dillri oyrene biliyoruz

1 yıl önce

YusufKapla9

Aynen oyle cok severiz

1 yıl önce

filiz230608

Amman dualingo neymiş biz burda dil öğreniyoruz

1 yıl önce

iremnaz753241

Evet zaten duolingoyu sevmessek bu soruya nasıl gelirdik.herşey isteğe bağlıdı.#seniseviyoruzduolingo

1 yıl önce

Yasincostu

Sevmesek silerdik bu sorulari gormezdik

1 yıl önce

nermin117307

Zorla sevdiriyor kendini ya akıllı şeyyy

1 yıl önce

Blent857628

Sevilmeyecek gibi değil

1 yıl önce

mustafabay997509

:)

11 ay önce

ingilizcec825023

ı love duolingoooooo

11 ay önce

MerveSenaK5

Yyuvul

11 ay önce

bunny4538971

önce kadın erkeği sever dedi sonra evet beni seviyorsun dedi sonra kızları severim dedi şimdi........LAN

10 ay önce

Elifcik15

Yani çok mantıklı

10 ay önce

COOLGIRL944197

Yes,we love duolingo is it true?

10 ay önce

MustafaAte6

Severiz değil mi?

10 ay önce

GirayOynuy

Vay be helal olsun ama hak ettiniz

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.