1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Good morning, how are you?"

"Good morning, how are you?"

Çeviri:Günaydın, nasılsın?

February 28, 2014

28 Yorum


n1han

"günaydın" yerine "iyi sabahlar" olarak çevirmek hatalı mı?


AbM80

Hayır onda farklı bir çeviri yazar


mehmedim

Duolingo çok güzel bir uygulama


akbulutx

Bence hatali degil


mineihtiya

Bence sorun olmazzzz zaten aynı anlama geloyo


abdurrahmantr

Naziklik olarak Merhaba nasılsınız dedim kabul etmedi


AYE333428

Ya neden kabul etmiyo doğru yazıyorum


yusufcan4

günaydın nasılsın


recep234228

IngiliCede kelumeleri bilsem bile cumle aklima gelmiyo bir ingiliz geldiginde bos bis bakiyorum ne yapmaliyim


mihribansul

Bi , koymadım die yanlış dedi


CAGRI_reyiz

virgülle alakası olmuyor yanlış yazmışsındır ben de virgül koymadım kabul etti


CAGRI_reyiz

gününüz aydın olsun nasılsınız olmaz mı


ilayda780292

kulaklığa doğru cevabı söylüyorum söylemedi diyor yok böyle iş yaa


Mehmet489630

Dogru cevap günaydın nasılsın...ama bir türlü kabul etmiyor hem İngilizce hem turkce yazdım yok..


Minno375295

Sadece yanlış yazım vardı


floraDerya

Bende de öyleydi


etomisya7885

Günaydın da ı yerine 8 yazmışım her boku kabul ediyorlar bunu etmiyorlar


baran448721

Günaydın nasılsın


LLANL

İstediğin gibi kullana bilirsin her ikiside aynı anlama geliyor ama normalde ingilizlerde aşşağıda anlattığım gibi

iyi sabahlar demek istiyor isen iyi demek good demek morning demek sabah demek normalde


Erdemjon

Cumleyi aynen cevirdim yanlis olarak cevapladi


Abdullahza865177

günaydın,nasılsın çevirisinin yanlışlığı nedir


Muhammed123.

good morning merhaba diye de çevrlmez mi allah aşkına

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.