"Good morning, how are you?"

Çeviri:Günaydın, nasılsın?

February 28, 2014

12 Yorum
Tartışma kilitli.


mehmedim

Duolingo çok güzel bir uygulama


safa263

Evet çok güzel bende hak verdim


n1han

"günaydın" yerine "iyi sabahlar" olarak çevirmek hatalı mı?


AbM80

Hayır onda farklı bir çeviri yazar


yusufcan4

günaydın nasılsın


mineihtiya

Bence sorun olmazzzz zaten aynı anlama geloyo


recep234228

IngiliCede kelumeleri bilsem bile cumle aklima gelmiyo bir ingiliz geldiginde bos bis bakiyorum ne yapmaliyim


akbulutx

Bence hatali degil


baran448721

Günaydın nasılsın


LLANL

İstediğin gibi kullana bilirsin her ikiside aynı anlama geliyor ama normalde ingilizlerde aşşağıda anlattığım gibi

iyi sabahlar demek istiyor isen iyi demek good demek morning demek sabah demek normalde

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.