1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Where are the bedsheets?"

"Where are the bedsheets?"

Fordítás:Hol vannak a lepedők?

February 28, 2014

11 hozzászólás


[törölt felhasználó]

    Ágy lapok.

    May 2, 2016

Shibelion

    Elírtam: Hol vannak a lepedók?, de elfogadta...

    February 28, 2014

gwandal

    Egy-ket betuelirast siman elfogad+az ekezetekkel nem nagyon torodik. Azert irok en is igy tabletrol:-)

    July 16, 2014

fectroll

    Az a baj, hogy a lepedő csak simán 'sheet', ugyanis a 'bedsheet' szó inkább azt jelenti, hogy ágynemű, amibe ugye beletartozik a párnahuzat, meg takaróhuzat is.

    July 23, 2014

Shibelion

    Nem kenyerem az emberek kiábrándítása, de...:

    Bed sheet (link)

    A bed sheet egyetlen jelentéssel bír, ami a lepedő, míg a sheet a lepedőn kívül sok másikkal is.

    July 24, 2014

Ariellaa

    Nem akarok beleszólni a "nagyok" dolgába, de a szótárak is ellentmondásosak, mert hol csak a lepedőket említik (pl. Collins), hol a takarókat is, mint pl. itt, a Merriam-Websteren: http://www.learnersdictionary.com/definition/bedsheet

    September 9, 2015

fectroll

    Akkor majd megtanítom a külföldieket, hogy kell helyesen használni az angol nyelvet. Köszönöm a felvilágosítást...

    July 30, 2014

fectroll

    blink:sheets

    July 30, 2014

Shibelion

    Lehetsz szarkasztikus, de a tényen ez nem változtat...

    August 6, 2014

debreczeni6

    Eh, a Google Fordító is ágyneműt ír. Megbolondult ez a világ :)

    September 10, 2017

JanosGrenc

    miért van az, hogy teljesen érthetően beszél a gépi hang most? Még a szó végi, többesszámot jelentő "s" hang is kivehető, érthető. Nem értem, hogy miért csak ritka esetben van ez az ésszerű angol nyelvű alámondás ,???

    March 14, 2019
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.