"Where are the bedsheets?"

Fordítás:Hol vannak a lepedők?

4 éve

10 hozzászólás


balint123133

Ágy lapok.

2 éve

Shibelion

Elírtam: Hol vannak a lepedók?, de elfogadta...

4 éve

gwandal

Egy-ket betuelirast siman elfogad+az ekezetekkel nem nagyon torodik. Azert irok en is igy tabletrol:-)

4 éve

fectroll
fectroll

Az a baj, hogy a lepedő csak simán 'sheet', ugyanis a 'bedsheet' szó inkább azt jelenti, hogy ágynemű, amibe ugye beletartozik a párnahuzat, meg takaróhuzat is.

4 éve

Shibelion

Nem kenyerem az emberek kiábrándítása, de...:

Bed sheet (link)

A bed sheet egyetlen jelentéssel bír, ami a lepedő, míg a sheet a lepedőn kívül sok másikkal is.

4 éve

Ariellaa
Ariellaa

Nem akarok beleszólni a "nagyok" dolgába, de a szótárak is ellentmondásosak, mert hol csak a lepedőket említik (pl. Collins), hol a takarókat is, mint pl. itt, a Merriam-Websteren: http://www.learnersdictionary.com/definition/bedsheet

3 éve

fectroll
fectroll

Akkor majd megtanítom a külföldieket, hogy kell helyesen használni az angol nyelvet. Köszönöm a felvilágosítást...

4 éve

fectroll
fectroll

blink:sheets

4 éve

Shibelion

Lehetsz szarkasztikus, de a tényen ez nem változtat...

4 éve

debreczeni6

Eh, a Google Fordító is ágyneműt ír. Megbolondult ez a világ :)

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.