Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The children read a book."

Traducere:Copiii citesc o carte.

0
acum 4 ani

5 comentarii


Ada162000

La intrebarea aceea cu "it" mi-am sters comentariul din greseala :) ... Aici am gresit pronuntia o data , apoi sper ca am zis corect si mi-a spus cu rosu "Hai sa o lasam pe mai tarziu" ... :)))))))

1
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Ca să poți vedea link-urile pe care ți le indic, trebui să intri pe Duolingo de pe calculator (de pe mobile nu merg deschise link-urile deocamdată).
Da, multă lume se plânge că la exercițiile unde trebuie să vorbiți nu prea vă acceptă răspunsurile. Așa că mulți își dezactivează de la setările Duolingo microfonul pentru a nu mai primi astfel de întrebări.

0
Răspundeacum 3 ani

gugulita

de ce zic ei book

1
Răspundeacum 3 ani

gennia04

it is a children not the childrens..it is not plural..it is wrong your solution

-3
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La singular: "(a) child" = "(un) copil"; articulat hotărât "the child" = "copilul".

La plural: "children" = "copii"; articulat hotărât "the children" = "copiii".

14
Răspundeacum 4 ani