1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz oynarız ve siz oynarsını…

"Biz oynarız ve siz oynarsınız."

Çeviri:We play and you play.

February 28, 2014

17 Yorum


suat_garip

We and you play neden kabul etmedi anlayamadım


Saraiamerica

"we"sonra "play "gelecek


burakkaracak

Aynen öyle, iki özneyi bir fiile bağladım ve yanlış dedi çok saçma.


LawlietRyu8

Biz ve siz oynarız/oynarsınız gibi saçma bir cümle meydana gelir.


Bediha06

Değilmi hepsi oynuyor sonuçta


barissalman

'You' burda nasil 'siz' anlamini veriyor? Bi kural var yine sanirim benim kacirdigim yada ben anlamadim


Selcen_Ozturk

you sen ve siz anlamina gelebilir.


Bediha06

Tamam you siz anlamına geliyorda sadece play koyarsak siz oyna oluyor.You plays siz oynarsınız.Yani bir ek gerekiyor.She plays he plays it plays.You are play gibi.Bu ingilizce ömür törpüsü.Hiç kelimelerin sırası yok eylem sıfat özne karışık


aslxsu

siz your olmaz mı?


TR5456615100

"You = Sen, Siz, Seni, Sizi " ---- "Your = Senin, Sizin"


gallowspol

Your senin ve sizin anlamina gelir yours olunca seninki


Musa799177

You play any you play.. dedim demez olaydım son kalbim gitti. Abi bi harf ya yetti gayri


Bediha06

Oynarız ve oynarsınız.


Doa_Ozcu

Evet LoL oyanrız


ylzylz

Seçenekler de bir tane play vardi. Mecburen you plays yaptım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.