"Biz oynarız ve siz oynarsınız."

Çeviri:We play and you play.

4 yıl önce

8 Yorum


barissalman

'You' burda nasil 'siz' anlamini veriyor? Bi kural var yine sanirim benim kacirdigim yada ben anlamadim

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

you sen ve siz anlamina gelebilir.

4 yıl önce

barissalman

teşekkürler

4 yıl önce

suat_garip

We and you play neden kabul etmedi anlayamadım

3 yıl önce

burakkaracak

Aynen öyle, iki özneyi bir fiile bağladım ve yanlış dedi çok saçma.

3 yıl önce

prlnta

"we"sonra "play "gelecek

1 yıl önce

aslxsu
aslxsu

siz your olmaz mı?

4 yıl önce

gallowspol

Your senin ve sizin anlamina gelir yours olunca seninki

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.