1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz oynarız ve siz oynarsını…

"Biz oynarız ve siz oynarsınız."

Çeviri:We play and you play.

February 28, 2014

9 Yorum


barissalman

'You' burda nasil 'siz' anlamini veriyor? Bi kural var yine sanirim benim kacirdigim yada ben anlamadim

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

you sen ve siz anlamina gelebilir.


suat_garip

We and you play neden kabul etmedi anlayamadım


burakkaracak

Aynen öyle, iki özneyi bir fiile bağladım ve yanlış dedi çok saçma.


prlnta

"we"sonra "play "gelecek


aslxsu

siz your olmaz mı?


SzgnYLMZSakarya

"You = Sen, Siz, Seni, Sizi " ---- "Your = Senin, Sizin"


gallowspol

Your senin ve sizin anlamina gelir yours olunca seninki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.