"I read you a book."

Çeviri:Ben sana bir kitap okurum.

4 yıl önce

87 Yorum


ElTurco85

Burda you dan once sana anlami vermesi icin "to" gelmesi gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, bu sadece hangi nesneyi önce kullandığınıza bağlı

I read you a book = I read a book to you

4 yıl önce

esmanurkoksal

to bu cümlede kullanılmıyor

2 yıl önce

tuncay360316

Nasıl yani

2 yıl önce

Mustafa149287

Öyle yani

1 yıl önce

Bra443455

Gerekmiyoooo!

1 yıl önce

Ali282150

Aynen

2 yıl önce

esmanurkoksal

bu cümlede gerekmez

2 yıl önce

Lazygirl_40

bence de

3 yıl önce

berkanakit

Ben senin kitabını okurum olması gerekmiyor mu ?

4 yıl önce

sukranaltay

I read your book demesi gerekir o zaman. Cümle doğru

4 yıl önce

miraay6

Aynen

1 yıl önce

AsyaSu3

Ben de oyle yazmıştım ama senin yours demek o yüzden yanlış sayıyor

1 yıl önce

TufanKandr

Bende oype yaptim

2 yıl önce

polsakemir

Sesli konusmada your diyo.

9 ay önce

Nezir_Dlm

You a book sen orada ki a harfini your olarak algiliyorsun ondandir you a bokk

2 ay önce

Englishpro38

Bh ben sana kitap okurumda olmazmi

1 yıl önce

MerveNaz559791

Aynen ben de öyle düşündüm

1 yıl önce

ibrahim.halil123

soruda you dan önce sana anlamı vermesi için "to" gelmesi gerekiyor

11 ay önce

shahad441832

ı read yuor a book olması gerekmiyor mu çümkü
sana =yuor

4 ay önce

ifa904627

Bu sesten "you" kelimesini duymuyorum

2 ay önce

EmineGedik4

Ben sana okurumla ben sana bir kitap okurumda çok az fark var bea

3 hafta önce

Kbra770762

İlk okulda hep a yi e diye okuduk. Burda a ya a demek cok komik geliyor.

1 yıl önce

defne136060

You siz

1 yıl önce

Recep38415

Google çeviriye yazıyorum sana bir kitap okurum olarak çıkıyor

1 yıl önce

Recep38415

Ama ben size bir kitap okurum diye ingilizceye çevirdim bu sefer buradaki doğru çıktı

1 yıl önce

Sena439336

Ben sana kitap okurum olması gerekmiyor mu?

1 yıl önce

zeynep32995

You diyor ama size çıkıyor?????

1 yıl önce

sadk480855

Mikrafona basıp kadını konuşrunca kabul ediyor

1 yıl önce

sadk480855

Mikrafona basıp kadını konuşturunca kabul ediyor

1 yıl önce

Zehra356278

Soruda ben sana bir kitap okurum yaziyordu bende oyle yazdim yanlis dedi

1 yıl önce

moko954976

ya tek bunu yapamadım delirdim

1 yıl önce

Mustafaims1

Dogru

1 yıl önce

AsyaSu6

To you olması gerekmez mi?

10 ay önce

Ouzhanmir

Ya ben şunu anlamadım aynı cümlede you sana iken şimdi size oldu ama cümlede yazım değişikliği yok

1 yıl önce

Aleyna942514

You diyo ina demek degil mi yaa

1 yıl önce

savaskaya1

You diye sormuş 'your' kalıbına göre cevap veriyor sinir bozucu

2 yıl önce

YahyaBedir1

bence gerekir

2 yıl önce

BarknErelY

Ben sana kitap okurum yada Ben sana bir kitap okurum

1 yıl önce

DOANUR2121

Cok mantıksız bence ona yakın bir cevap veriyorum kabul etmiyo

1 yıl önce

LeylaNazKnay

ben ona kitap okurum olmuyor

1 yıl önce

ceceaksuuu1

neden bir kitap okuyon iki tane oku

1 yıl önce

Eyll411984

Dogru yaptim sadece you yazmadim yazsam ne olur yazamasam ne olur

1 yıl önce

Kader123641

Aynısını "sana" diye yaptım yanlış dedi ikincisinde "size" yazdım öneri olarak "sana" diye önerdi

1 yıl önce

Behruz829101

Neden "bir kitap" oluyor? Sadece "kitap " olmazmı?

1 yıl önce

cumhur756770

Orada sana diye vir cünle yok zaten

1 yıl önce

Damla24908

Size değil sana you sen demektir

1 yıl önce

Pnar817845

ben sana kitap okuyuorum yazdım

1 yıl önce

Muharrem309746

You=siz bunu bilmiyorsanız gidin

1 yıl önce

kadir950

Ben seni okurum un ingilizcesi nasıl yazılır? Veya olmasi gereken i read a book to you

4 yıl önce

burcu896153

Ben seni okurum= I read you. Böyle olmalı.

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

I read you a book = I read a book to you

4 yıl önce

lkSedaAsla

teşekkürler :)

3 yıl önce

afkurtkadiroglu

evet oraya to gelecek

3 yıl önce

TS_betul33

ben senin kitabını okurum neden olmuyo

3 yıl önce

suphi77

Ben sana kitap okurum olmalı

3 yıl önce

beyzabeyza3

İngizlere karismayin ben de anlamadim

3 yıl önce

heviuzun

ben senin bir kitabını okurum olmayacak mıydı?

3 yıl önce

arda125

ben onlara 1 kitap okurum olmazmı sana ile onlara aynı anlamda

3 yıl önce

Gizemkrc

Ben senin kitabını okurum olması gerekmiyo mu ya

2 yıl önce

Mustafaakm19

Ben sana bir kitap okurum olması gerekiyor.

2 yıl önce

zlem722072

Cümlede "a" var ama sonuçta kullanılmamış

2 yıl önce

mesudeacar

Sana yok ki

2 yıl önce

mehdi198989

you sen oluyor sana ne ara oldu

2 yıl önce

asenal1

you sen demek neden burada SANA anlamı taşıyor

2 yıl önce

mehmetakiferdoan

burada yöneelme eki olması gerekmez mi ? to you for you gibi

2 yıl önce

alperenerturul

biraz zor bir soru

2 yıl önce

zebefa

you'nun amma da çok anlamı varmış ya hu.

2 yıl önce

Zeynekistan

neden bir kitap ve bu kitap kaç sayfa,

2 yıl önce

Hu-Ra

Niye your degil you yazmis your siz demek ise you nasil siz oluyo cumle icinde

2 yıl önce

brahimYiit3

To olması gerekiyor

2 yıl önce

elifikranur

bir kez ben yazdığım halde ben kelimesini iki kez gösterdi sonra yaptığım soruya yanlış dedi

2 yıl önce

iJsxsX1f

WTF

2 yıl önce

zulfiyye5

Ben sana bir kitap okurum ne demek peki

1 yıl önce

SerkanTopr3

I read you a book

1 yıl önce

celalettinnn

You a book -sana bir kitap yerinde mi?

4 yıl önce

OguzhanSen3

lanet olası ı harfini küçük yazdım diye neden yanlış sayıyor -,-

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

İngilizcede küçük ı yok. Büyük I kullanman lazım.

4 yıl önce

ErmanCamgoz

''Seni bir kitapta okudum'' manasi cikarttim bundan ben de

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ama öyle bir anlam yok, "I read you in a book" olurdu o

4 yıl önce

nurbozar_1036

Ben sana bir kitap okurum.

3 yıl önce

zeynepatas3

I read your a book. Yazim .Neden olmuyor.

3 yıl önce

kmbrt1907

ben okurum sana bir kitap

niye kabul edilmiyor?

3 yıl önce

AsgarGahra

Selcan ozturk duolingoyu costuruyor

3 yıl önce

SlaTatlyay

Ben okurum sana bir kitqp dedim bende ☺

3 yıl önce

nazanaslan

kitabi oku .bana.mi..bizemi.

2 yıl önce

RamazanDem2

Ben seni kitap gibi okurum yazdım

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.