Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim halalarım yeşil çay içerler."

Çeviri:My aunts drink green tea.

4 yıl önce

16 Yorum


falconblue

drinks deseydik anlam da büyük bir kayma olur muydu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlis olur tamamen. s takisi sadece 3. tekil sahista. Sunun gibi olacagini dusun "Benim halalarım yeşil çay içerim."

4 yıl önce

iremgr

Cogul kullanımlarda yazım konusunda belki ama gunluk konusma dilinde olabileceğini sanmıyorum. Nasil turkceyi kuralına gore konusmuyorsak onlarında bu tarz kullanimlari cok

3 yıl önce

Kyledzare20

My aunts drink a green tea. Neden yanlis. Yesil cayi poset cay gibi dusunursek sayilabilir ozelligi olur. "a" yi neden kabul etmedi

3 yıl önce

iijawx

Her yeşil çay poşet olmak zorunda değil ki.

3 yıl önce

DHMunchen

My aunts drink the green tea . Neden olmaz acaba ?

3 yıl önce

iijawx

"Halalarım yeşil çay'ı' içer" oluyor o şekilde sanırım.

3 yıl önce

AselhanAyd

Eklediğimiz "aunts" kelimesi işi karıştırıyor

11 ay önce

hacimustafa27

The geren tea desek anlam yanlış olur mu

3 yıl önce

AselhanAyd

Olmaz "The" birşeyi belirtmek için kullanılır

11 ay önce

mojdayn

'My aunts drinks green tea' kadınlar she fiillere 's' rapidity gelmiyor muydu❓

3 yıl önce

AselhanAyd

Geliyor ama orda "benim halalarım yeşil çay içer" yazıyor

11 ay önce

PRENSFURKA

Aunt teyze demek

7 ay önce

Ersin728105

Burada are neden kullanılmıyor

2 hafta önce

Ersin728105

My aunts are şeklinde

2 hafta önce

EsraBayram6

Drink yerine eat yazdım dhdhdsj

1 hafta önce