Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim halalarım yeşil çay içerler."

Çeviri:My aunts drink green tea.

4 yıl önce

13 Yorum


Kyledzare20

My aunts drink a green tea. Neden yanlis. Yesil cayi poset cay gibi dusunursek sayilabilir ozelligi olur. "a" yi neden kabul etmedi

4 yıl önce

iijawx

Her yeşil çay poşet olmak zorunda değil ki.

3 yıl önce

DHMunchen

My aunts drink the green tea . Neden olmaz acaba ?

4 yıl önce

iijawx

"Halalarım yeşil çay'ı' içer" oluyor o şekilde sanırım.

3 yıl önce

AselhanAyd

Eklediğimiz "aunts" kelimesi işi karıştırıyor

1 yıl önce

hacimustafa27

The geren tea desek anlam yanlış olur mu

3 yıl önce

AselhanAyd

Olmaz "The" birşeyi belirtmek için kullanılır

1 yıl önce

mojdayn

'My aunts drinks green tea' kadınlar she fiillere 's' rapidity gelmiyor muydu❓

3 yıl önce

AselhanAyd

Geliyor ama orda "benim halalarım yeşil çay içer" yazıyor

1 yıl önce

PRENSFURKA

Aunt teyze demek

8 ay önce

Ersin728105

Burada are neden kullanılmıyor

1 ay önce

Ersin728105

My aunts are şeklinde

1 ay önce

EsraBayram6

Drink yerine eat yazdım dhdhdsj

1 ay önce