1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim halalarım yeşil çay iç…

"Benim halalarım yeşil çay içerler."

Çeviri:My aunts drink green tea.

February 28, 2014

5 Yorum


erdaltaskin

Cümlenin öznesi 3. tekil şahıssa (he, she, it) geniş zamanda çekimlenen fiilerin sonuna "s" takısı gelir. Cümlenin öznesinde "he, she, it" sözcüklerinden biri bulunmasa da öznenin yerine "he, she, it"ten birini yazabiliyorsanız yine fiilin sonuna "s" takısı getirmelisiniz. "Aunts" dediğinizde çoğul konuştuğunuz için öznenin yerine "they" yazabilirsiniz. They=Onlar, 3. çoğul şahıs zamiri olduğundan fiil "s" takısı alamaz, "drink" olarak kullanılır.


HarleyHaws

neden bu soru bir çok kez çıktı artık ezberledim kusucam


Feyzaciftci1

"My aunts drink green milk" cümlesinde süte galiba yeşil gıda boyası katmışlar :D


LmanMehti

Halara vak sen. Formdalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.