1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The women eat."

"The women eat."

Tłumaczenie:Te kobiety jedzą.

February 28, 2014

30 komentarzy


cezary.dan

woman ,women.....kobieta,kobiety


anniani

"Women" - kobiety "Woman" - kobieta

The women eat The woman eats

:)


Rafal-R

Gdyby byla liczba pojedyncza (kobieta) bylo by eats. The woman eats.


Patrycja1506

Bo womAn to kobieta, a womEn to kobiety


Sylwia1446

No tak dałam i nie zaliczyło. Czemu???


Weronika666874

Bo nie mężczyźni.


RenataHaze

Wcale nie-tylko: the women eat= jest dobre bo to liczba mnoga. W liczbie pojedynczej- w osobie 3ciej : the woman(kobieta =czyli ona) musimy dodać końcówkę "s" do czasownika.... czyli : the woman eats ( kobieta je)


KamilJaniak

Gdyby było "The woman eat - Kobieta je" też było by dobrze :/


bat400870

Niestety nie bo w 3 osobie liczby pojedynczej do czasownika dodajemy końcówkę -s lub -es. Kobieta (1) =woman - eats; Kobiety (2lub więcej )=women eat ( w liczbie mnogiej nie dodajemy koncowki -s)


DariuszCzu1

Słyszę "eats", co wprowadza w błąd.


Elbieta804305

Wyraźnie słychać eats . S na końcu. Proszę poprawić wymowę


AdamWa0

mialam women i women


darek58365

Nie, nie brzmi tak samo w liczbie mnogiej słychać polską głoskę Y , a w pojedynczej E


Elbieta804305

Wyraźnie słychać eats


AnnaWalko

A mnie denerwuje ten irytujący głos lektora. "MÓWI" women wymawiają "łymen" czyli kobiety i jest ok. "przy pisowni woman wymawia" łomen"czyli kobieta i też jest ok ale "The czy a przed osobą brzmi u niego tak samo i to chyba w każdym z tematów. A tak w ogóle to- Wesołych i spokojnych świąt na całym świecie.


Atex_Walker12345

U mnie w zwolnionym tempie było slychac eats i miałem źle


Mikiniemxd

z kąd miałem wiedzieć czy chcą pojedynczą czy mnogą?


YachiIsMyGF

A nie moze byc kobieta je?


ukLas

Dlaczego tutaj jest tak,że kiedy jakieś osoby coś robią to nie ma końcówki ,,ing"?


Kasia882907

Co jest nie tak z tym appem. Podaje poprawna odppwiedz I pokazuje jako mieppprawna, a potem pokazuje w odppwiedz dokladnie tak jak ja podalam.


kpNZY

Błędna pisownia


agnez1234

Wymowa eat brzmi jak eats


MadziaNb

Czy tylko mi się wydaje że wymowa w tym zadaniu jest strasznie nienieraźna?


simon17031

trochę ❤❤❤❤❤❤❤❤ ten program

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.