1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I work in the department of …

"I work in the department of transportation."

Fordítás:A szállítási osztályon dolgozom.

February 28, 2014

7 hozzászólás


Jpiroska

A minisztérium nem ministry véletlenül?


stevecole79

A szállítmányozási osztályon dolgozom. Nem fogadta el, pedig szerintem hivatalosabb megfogalmazás.


BakosSimon

Talán mert nála van a magyarban egy betűnyi elìràs: szerinte a szállíltmányozás a helyes- nekem legalábbis ezt írta :-)


stevecole79

Akkor már értem, köszi! :D


szirt1

egy évvel később még mindig a helyesírási hibát fogadja el jónak.


TthKlmn

A részlegre allergiás és nem fogadja el, pedig részleget is jelent ,és létezik ilyen a szállításban!


germanboy_

Logisztikán vagyok. - ezt hallani ma Magyarországon :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.