A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"On Sunday the men work at the fair."

Fordítás:Vasárnap a férfiak a vásárban dolgoznak.

4 éve

8 hozzászólás


Touwer73

a magyarul szintén helyes "vásáron" miért nem jó?

4 éve

zombis3442

Honnan lehet azt tudni hallás után hogy man vagy men?

4 éve

Neyti

Onnan lehet tudni, hogy az ige kap-e "s"-ragot vagy sem, mert ugye E/3-ban kap (ezt pedig már lehet hallani).

4 éve

RobiGoBH

Honnan lehet azt tudni hallás után hogy man vagy men?

4 éve

VeronikaBa6

Vasárnapon a férfiak a vásárban dolgoznak. Most csak azért nem jó mert vasárnapon? És nem vasárnap csak?

4 éve

vasvariistvan

Gondolom.

2 hónapja

miskei
miskei

A fair jelenthet kiállítást is, mégsem fogadja el azt, hogy: ...a kiállításon dolgoznak.

3 éve

kissjnorbert

Ne lehet tobbes szám mivel az ige nem kap s végződést

2 éve