"Wir gehen mit unseren Eltern."

Çeviri:Ebeveynlerimizle gidiyoruz.

January 14, 2017

19 Yorum


gulenzek

"Bizim ebeveynlerimizle gidiyoruz" kabul edilmeli, değil mi?

February 10, 2019

zynpbnr

ebeveynlerimizle gideriz niçin doğru değil?

January 14, 2017

Eluvian_

Rapor edin lutfen.

January 14, 2017

mustafa479713

Ebeveynlerimizle gideriz dedim kabul etmedi

January 24, 2017

viyanadaye

"Anne" niye. Yanlış olsun ki!! ,"ana " eski türkçedir artık kullanılmıyor bile

May 27, 2017

SemaKenTah

Ebeveynlerimizle gideriz!

November 4, 2017

Mustafa994769

Biz ebeveynlerimizle birlikte gidiyoruz

April 8, 2018

Mustafa994769

Biz gidiyoruz amg.

April 8, 2018

meltem52190

"Ebeveynlerimiz ile gidiyoruz " kabul edilmeli.

July 8, 2018

meltem52190

Ebeveynlerimiz ile gidiyoruz

July 8, 2018

meltemgrbz3

"Anne babamız ile gidiyoruz. " kabul edilmeli.

August 8, 2018

hdemirdize

Die eltern Unserer eltern olmasi gerekmiyor mu

November 13, 2018

BaybarsCan

Ebeveynlerimiz ile gidiyoruz neden doğru değil.

January 27, 2019

Hseyin491097

yorumlara katılıyorum

February 7, 2019

gulenzek

"Bizim ebeveynlerimizle gidiyoruz" kabul edilmeliydi.

February 10, 2019

grsl77

Biz ebeveynlerimiz ile gidiyoruz doğru cevap olmalıydı.

April 2, 2019

0z9ur

Türkçe çok geniş, Şu cümlenin kaç tane Türkçe anlamı var :)

June 8, 2019

SabaBenzer

Ebeveynlerimiz ile gidiyoruz kabul edilmeli

June 27, 2019

SabaBenzer

Ebeveynlerimiz ile gidiyoruz

June 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.