"Previously on television"

Fordítás:Korábban a tévében

4 éve

10 hozzászólás


TimrTams

+1

4 éve

Geza824119

'Megelőzőleg' a szabatos magyar megfelelő. Nem fogadja el. Javaslom a javítását, illetve helyes szinonimaként való felvételét!

1 éve

Revand

Sajonos megint a szinonímákkal van baj. Úgy látszik szótáritis-ben szenvednek és nem hajlandóak egy magyar nyelvű értelmező szótárt kézbe venni. Az előzőleg és az előzetesen ugyanis teljesen fedi egymást. Mindkettőt el kell fogadni!

11 hónapja

johalasz46

" ...on THE television " = A TV-ben ! - Azért javitgatják már, karácsony óta kb. 20 hibajelentésemet fogadták el! (2018.01.23.)- nemzetközi csapat tanit minket, ők is tanulnak tőlünk !

9 hónapja

miskei
miskei

on TV - nem fogadja el

4 éve

aptg.gabi

Jelenteni kell rövidítéseket, szinonímákat! ;)

4 éve

GyrgyMth

Előzményt sem fogadta el :(

2 éve

GrdosMari

miért nem in?

2 éve

vCsiszerLorant

"Az előző részekben" miért nem jó?

1 éve

simonmatth16

I think that solution is good 1oo pecent

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.