Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onların evlilikleri bitti."

Çeviri:Their marriage is over.

4 yıl önce

9 Yorum


bunyaminhu

Their marriage is finish. Kabul edilemezmiydi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

finished olsa olur. finish olmaz

4 yıl önce

sumet65

Their marriage Finished yazdım kabul etmedi

4 yıl önce

yolcumef

"bitti" fiil olduğu için "is" yardımcı fiili kullanılmaz diye biliyorum. bir de fiil özneden sonra gelmez mi niye en sona gelmiş

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

çünkü "over" fiil değil. "bitmiş" gibi bir anlamı var. ama bir şeyin bittiğini belirtmek için böyle kullanıyorlar.

4 yıl önce

yolcumef

teşekkürler

4 yıl önce

eelma
eelma

Çok soru soruyorum fakat affınıza sığınarak bir soru daha eklemek istiyorum, sorular için teşekkürlerimi de ileterek. Genel olarak geniş zamanda sorular çözdük, "evlilikleri bitti" dedik burada oysa, "evlilikleri biter" olması gerekmez miydi?

4 yıl önce

onrsnl

"Their marriage finished/ended" neden kabul gormuyor?

4 yıl önce

bernako

Their marriage is finished neden kabul etmedi

4 yıl önce