"Mypreviouscarwasbigger."

Fordítás:Az előző autóm nagyobb volt.

4 éve

18 hozzászólás


StanczRoza

Ez most akkor milyen igeido.En mar azt sem tudom mi vagyok.Letudom forditani,de nem ertem ...

3 éve

Makuka0

én sem, de nem biztos, h ez a fontos. sztem múlt idő

3 éve

EndreNagy0

Korábban nagyobb kocsim volt. Nem fogadta el. Pedig a korábban nem jelenti azt, hogy az előző. Azt jelenti, hogy valamelyik előző.

1 éve

Harga
Harga

Az előző az eggyel korábbit jelenti. Ide előző kell.

1 éve

Neomien

"Korábban nagyobb kocsim volt." = "Previously I had a bigger car." Ebben a mondatban az időhatározó szó, a birtokos szerkezet és a jelzős szerkezet is eltér a "My previous car was bigger." mondatbelitől, tehát téves fordítás, bár szemantikailag (jelentésben) tényleg ugyanazok.

1 éve

Harga
Harga

Nálam mindkét fordítás jó. Tied: "Korábban nagyobb kocsim volt." = "Previously I had a bigger car." És duolingóé: "Az előző autóm nagyobb volt." = "My previous car was bigger." Két különböző mondat eltérő jelentéssel. Mi a gondod velük?

1 éve

miskei
miskei

A korábbi autóm... nem fogadja el

4 éve

Harga
Harga

Jelezd.

4 éve

nagyenyed

köszi, hogy jelezted, nekem már elfogadta

4 éve

HPetyko

Ez miért befejezett múlt?

4 éve

Harga
Harga

Múlt: My previous car was bigger. Befejezett múlt: My previous car had been bigger.

2 éve

gwandal

Nem az

4 éve

bela0830

Mert ami volt az nincs.

2 éve

Magdi.HU

Ez nem a befejezett jelen tananyag? Ez egy komoly kérdés. Tényleg elbizonytalanodtam, mert mobil alkalmazást használok és nem látható a téma. Valójában nekem az a kérdésem merült fel, hogy mondatszerkezetileg ez mitől befejezett jelen? Ha az, majd előbb utóbb világos lesz remélem. Egyenlőre ott tartok, hogy a befejezett jelenben a mondat jellegzetesen tartalmazza a "have" szócskát, ami birtoklást jelent elsősorban. Csak arra tudok gondolni, nyílván vannak kivételek.

1 éve

Harga
Harga

Ez a mondat nem befejezett jelen, hanem egyszerű múlt idő. Nem kivétel.

1 éve

ZRichard.zr

Jelzés szerint a jó válasz: A előző autóm nagyobb volt. Magyarban a magánhangzóval kezdődő szavak előtt csak az állhat, nem pedig a. Továbbá "Előző autóm nagyobb volt" mondat egyenértékű az Az kezdetűvel!

3 éve

BroLacc

Nevetséges amúgy, hogy olykor mikbe köt bele magyarra fordítas esetén a program.

3 éve

19460912

Egyetértek "ZRichard.zr"-el.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.