1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Without my knowledge?"

"Without my knowledge?"

Fordítás:A tudtom nélkül?

February 28, 2014

15 hozzászólás


Shibelion

Nem tudom, hogy más is így gondolja-e, de ez a mondat azt is jelentheti, hogy "A tudásom nélkül?".


marcimacska

Szerintem is,én azt is írtam,és elfogadta


Shibelion

Igen, már felvették jó megoldásnak. Értesítettek is róla. :)


segfejke

Without my knowledge? Tudtomon kivűl? Nem fogadta el mert szerinte A tudtomon kivűl.De hol van itt az" A " ??


barba.g

"Tudtom nélkül?" az brutálisan rossz válasz? Mert nem fogadta el...


aptg.gabi

már elfogadja névelő nélkül is 05.14.


Shibelion

Az gáz. Én legalábbis odatenném az a-t.


Shibelion

Egy névelő azért még hiányzik belőle.


rolkabolka

Anelkul hogy tudnek rola? Ez sem jo??


M21-

A kiejtés borzalmas, teljesen mást lehet érteni!


calyst

Miért nem jó nevelő nélkül: "Tudtomon kívül"?


bakteros

Tudtomon kívül?Nem elég magyaros


CintiaRojk

De hát ki mondtam jol mind a 3szor de nem fogadja el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.