A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Without my knowledge?"

Fordítás:A tudtom nélkül?

0
4 éve

21 hozzászólás


Shibelion

Nem tudom, hogy más is így gondolja-e, de ez a mondat azt is jelentheti, hogy "A tudásom nélkül?".

2
Válasz4 éve

marcimacska
marcimacska

Szerintem is,én azt is írtam,és elfogadta

0
Válasz4 éve

Shibelion

Igen, már felvették jó megoldásnak. Értesítettek is róla. :)

0
Válasz4 éve

segfejke

Without my knowledge? Tudtomon kivűl? Nem fogadta el mert szerinte A tudtomon kivűl.De hol van itt az" A " ??

1
Válasz2 éve

barba.g

"Tudtom nélkül?" az brutálisan rossz válasz? Mert nem fogadta el...

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

már elfogadja névelő nélkül is 05.14.

2
Válasz4 éve

Shibelion

Az gáz. Én legalábbis odatenném az a-t.

1
Válasz4 éve

Shibelion

Egy névelő azért még hiányzik belőle.

0
Válasz4 éve

BernadettH1

Nálam is.

0
Válasz4 éve

rolkabolka

Anelkul hogy tudnek rola? Ez sem jo??

0
Válasz4 éve

Shibelion

Mayhaps.

0
Válasz4 éve

M21-

A kiejtés borzalmas, teljesen mást lehet érteni!

0
Válasz4 éve

calyst

Miért nem jó nevelő nélkül: "Tudtomon kívül"?

0
Válasz2 éve

bakteros

Tudtomon kívül?Nem elég magyaros

0
Válasz3 hete

Bagyes
Bagyes

Ami brutális, az a knowledge kiejtése (mintha csak a ledge hangzana...) Nálatok?

-1
Válasz4 éve

rabovszky
rabovszky

így ejtik

1
Válasz4 éve

Shibelion

Nem.

0
Válasz4 éve

AndiBellus

Ötször meghallgattam, de egész más :D

0
Válasz4 éve

Werton123

Én hússzor egymásután Lunch-ot hallottam... az gáz?

0
Válasz4 éve

Shibelion

Nem, az nem gáz, hanem ebéd.

2
Válasz4 éve

martoni779

Szaladj el enni valamit, hátha javul a helyzet. :D

0
Válasz3 éve