Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A cat"

Çeviri:Bir kedi

1 yıl önce

30 Yorum


wendamee

Bir kedi

1 yıl önce

ceyluum1

Vay be yemin et

7 ay önce

beyza763269

+1 xjcnjxvdgzhz

4 hafta önce

SemiramisT5

Bir kedi

1 yıl önce

ceyluum1

Vay be yemin et

7 ay önce

glsena27068

Bu yanlış çünkü

1 yıl önce

AbdullahEm433163

a cat işte

11 ay önce

cemal553300

I diye soyluyo

1 yıl önce

bilge335738

E ingilizcede a olarak yazılır

9 ay önce

baran385195

Bir kedi :)

1 yıl önce

ceyluum1

Vay be yemin et

7 ay önce

Nursena976074

Bir Kedi

10 ay önce

ceyluum1

Vay be sen de yemin et

7 ay önce

ferahim10

Bir kedi

10 ay önce

Kaan4581

Okunuşu "A kât" Yazılışı "A cat" Yani okunuş ve yazılışı sadece türkçede olur ingilizcede vb. Olmaz

1 yıl önce

FarukYiitc

Bir kedi

9 ay önce

Aynur832553

A ile an'ın farkı ne ?

1 yıl önce

Greenapple366425

A sessizle okunanlarin başına gelir an sesli ile

1 yıl önce

ingilizceh5

Akillisiniz cok doğru soylediniz

11 ay önce

slamet.

Farki yok ikiside bir anlamina geliyo

1 yıl önce

slamet.

Ama tek farki var a sessizlerin basina gelir an seslilerin

1 yıl önce

Arda654800

Bir kelimenin okunuşuna göre eğer ünlü harfle başlıyorsa "an" örneğin "an apple" ünsüz harfle başlıyorsa "a" gelir.

2 hafta önce

melike981937

A ünsüz ile başlayan kelimelere an ünlü ile başalayan kelimelere kullanılır o yüzden kedinin başına a geliyor ama anlamadıysan sorabilirsin ama bunu da anlamıyo olamazsın yani anlamalısın ama anlamazsan yardım ederim sorun yok öptüm

1 yıl önce

glsena27068

Eye diye söylüyo

1 yıl önce

merdem4

Hhs

1 yıl önce

RukenKarad1

Aiaka

10 ay önce

Demliay1

IKI KEDI :)

9 ay önce

nilayiklim

Hayır okunuşu eket yazılışı a cat

8 ay önce

DHNKR

A olarak yazılır yanlış yazmış gerizekalılar

6 ay önce

DHNKR

Bir kedi olucak

6 ay önce