A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is a special date."

Fordítás:Ez egy különleges időpont.

4 éve

6 hozzászólás


fotos64

Szerintem, a szövegben valaminek utalnia kellene arra, hogy rabdiról van szó, mert így azt, hogy "az egy különleges nap" nem fogadja el... Hm?

4 éve

violatorenator

A kulonleges alkalom kifejezest nem fogadta el, pedig magyarul ertelmes

3 éve

realrill

Én is így jártam...

3 éve

Kincskereso

"Ez egy különleges időpont." elfogadta

4 éve

Bogoj
Bogoj

'ez különleges dátum' nem fogadta el, mert hiányzott az 'egy' határozatlan névelő. magyarban nem mindig szokás kitenni, szerintem ebben az esetben sem lenne lényeges.

4 éve

Boggreen

Nekem nem fogadta el azt hogy datum

3 éve