1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is a special date."

"It is a special date."

Fordítás:Ez egy különleges dátum.

February 28, 2014

6 hozzászólás


fotos64

Szerintem, a szövegben valaminek utalnia kellene arra, hogy rabdiról van szó, mert így azt, hogy "az egy különleges nap" nem fogadja el... Hm?


violatorenator

A kulonleges alkalom kifejezest nem fogadta el, pedig magyarul ertelmes


realrill

Én is így jártam...


Kincskereso

"Ez egy különleges időpont." elfogadta


Bogoj

'ez különleges dátum' nem fogadta el, mert hiányzott az 'egy' határozatlan névelő. magyarban nem mindig szokás kitenni, szerintem ebben az esetben sem lenne lényeges.


Boggreen

Nekem nem fogadta el azt hogy datum

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés