"Themendrinkmilk."

Překlad:Ti muži pijí mléko.

před 2 roky

7 komentářů


vlada405689

Jak mám zjistit ve větě že je to v množným čísle když tam nikde neni 's?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Protoze jeden muz je MAN. zatimco MEN je mnozne

před 2 roky

ThePawlink

Prosim proc neni ve vete drinks, kdyz jde o mnozne cislo?

před 1 rokem

RadekKreif
RadekKreif

Protože 's' se přidává na konci sloves ve třetí osobě jednotného čísla. Men je množné číslo muži.

před 1 rokem

Ivan10533

Může mi někdo vysvětlit,jak je možné,že the man jsou ti muži?

před 5 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Zkuste pozorně číst diskuze. Kacenka9 už to vysvětlila: "Protoze jeden muz je MAN. zatimco MEN je mnozne.

před 5 měsíci

Hribecek33

proc mi neni uznano muzu piji mleko? ale musi tam byt Ti muzi piji mleko?? prece v cestine reknu muzi piji mleko..

před 1 měsícem

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.