"A cat and an elephant."

Çeviri:Kedi ve fil.

1 yıl önce

32 Yorum


Bra8563

'A' ve 'an' bir tane anlaminda kullanilmiyor muydu??!?!?!?!

1 yıl önce

Eluvian_

Hangi kediden veya filden bahsettiğimiz belli değilse de "a/an" kullanılır.

1 yıl önce

mer789638

Evet tşkr

10 ay önce

Dilansanlioglu

neden kediye a file an geliyor

1 yıl önce

Eluvian_

Cat, c ile basliyor. Elephant, e ile. Sesli harfse an, sessiz harfse a gelir.

1 yıl önce

lara396321

Hayir öyle değil. Sesli ve sessiz le baslayana a an gelmez. Univercity an gelmez A UNIVERCITY DIR . sebebi de okunusu yuniversiti oldugundan a gelir. Yazılışına gore degil okunuslarina göre a an gelir bu tip orneklerle karşılaşırsanız düşersiniz dolayısıyla silin aklınızdan onu

1 yıl önce

selcan189443

çünkü kedi cat dimi sessiz harfle başlıyo o yüzden a ama sesli harfle başlayan kelimere yani elephant a an geliyo

1 yıl önce

xAleyna

A cat dediğimizde A harfinden sonra cat kelimesinin c'si geliyor biri ünlü biri ünsüz olduğu için.Ayni sekilde An elephant 'n' harfinden sonra 'e' gelmeli biri unsuz biri unlu.A elephant, An cat olmaz

1 yıl önce

Zeynep101072

Sessiz harflere a sesli harflere an gelir

1 yıl önce

Ada23571

Çünkü sesli harfle başlıyor cat "a" olur çünkü sessiz harfle başlar ama elephant sesli yle başladığı için "an" kullanılır

6 ay önce

selcan189443

aynısını yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

Birkan890124

bir kedi ve fil yazdım ama yanlış dedi

1 yıl önce

selcan189443

aynn

1 yıl önce

Nyxllie

"Bir kedi ve fil" dedim niye yanlış dedi ki?

1 yıl önce

emenzar

Orada fişlerde bir ibaresi yokken nasıl yazdınız? Gerçi ben de sizin gibi düşündüm fakat bir ibaresini şıklarda göremeyince, doğru olan cümleyi yazdım ..

1 yıl önce

aysun41092

sessiz harfle a sesli harfle an kullanilir

1 yıl önce

merve455459

A ve an bir değil mi?

1 yıl önce

nehircik2

Bir?

1 yıl önce

Hakandemir735119

A ve an nicellik ifade etmez her zaman

1 yıl önce

SaadetKaraosman

A var

1 yıl önce

Orhan717119

Neyse

1 yıl önce

Hseyin429708

Az, mzmzzx

1 yıl önce

evvalArsla16

A ve an bir anlamında kullanıyor ve verilmemiş

1 yıl önce

BinnurremK

A ve an bir anlamında kullanılır ancak burada vermemiş

9 ay önce

Edanur629412

ama a ve an var nasıl kedi ve fil oluyor

9 ay önce

MERVE986289

A an var ve ikiside bir anlam da kullanılıyor

9 ay önce

ZeynepAlba13

A = bir

6 ay önce

EcrinNur8

Bir kedi ve fil yazdım doğru çıkmadı

5 ay önce

Yukichan666306

program ERROR

4 ay önce

muratcan917565

Kadının ses kaydını dinlettim oldu :D

3 ay önce

GultenYete

Fyf

1 ay önce

entepe1981

Bir kefi ve bir fil olmalı. Ancak seceneklerde yok. Kedi ve fili kabul ediyor.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.