"Çilek şekerin içinde."

Çeviri:The strawberry is in the sugar.

February 28, 2014

15 Yorum


bed16

Cümlenin başına 'A' koymadığım için nasıl yanlış sayılır anlamıyorum

July 26, 2015

ank.06.kay

The strawberry is in the sugar ? Kisaltma yapmadigim icin yanlis cevap olarak degerlendirildi. Sebep nedir ?

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

eğer şıklarda çıktıyda bütün doğrular işaretlenmeli

March 2, 2014

Serdar11307

Neden "inside" değil de "in" ? Yada "inside" nerelerde kullanılır?

January 20, 2019

izzetOflaz

'The Strawberry in the sugar' deyince anlam nasıl değişiyor orada is olmasa da aynı olmaz mı?

June 14, 2014

-Yusuf-

Aynen neden olmuyor? The strawberry is in the sugar diyince şekerin içi çilektir gibi bir anlam çıkıyor sanki :D

September 9, 2014

Criaseth

Ben de aynı hatayı yaptım fakat doğrusu o ve mantıklı.. " The strawberry is " Burda The kalıbını nasıl bilerek kullanıyorsak " is " kalıbını da öyle düşünmemiz gerekiyor sanırım. Sonuç olarak doğrusu " The strawberry IS in the sugar "

September 15, 2014

Turker90

Ben burada belirlilik fark edemedim..

July 20, 2014

okan.yigit

In yerine inside kullanırsak da yakın anlam olduğu için kabul ediliyor-ek bilgi

October 8, 2014

EmrahAkr1

Sırf 'A' dan dolayi kabul etmrdi saçmalık

October 6, 2015

mzyynycl

Nee manaaa ;) birden boyle sorular cikiyor karsima :)

May 27, 2016

Nehir895978

a yazmadım diye yanlış dedi

July 1, 2017

Serkan186306

'The strawberry is inside of the sugar.' neden yanlış?

August 29, 2017

Sude271057

Ne arıyor orada?

July 10, 2018

umitBayram1

Strawberry in the sugar işte cem yılmaz geldi aklıma "-bu ingilizceyi ingilterede konuşan üç kişi kaldı lan"

September 15, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.