1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çilek şekerin içinde."

"Çilek şekerin içinde."

Çeviri:The strawberry is in the sugar.

February 28, 2014

21 Yorum


ank.06.kay

The strawberry is in the sugar ? Kisaltma yapmadigim icin yanlis cevap olarak degerlendirildi. Sebep nedir ?


Selcen_Ozturk

eğer şıklarda çıktıyda bütün doğrular işaretlenmeli


bed16

Cümlenin başına 'A' koymadığım için nasıl yanlış sayılır anlamıyorum


izzetOflaz

'The Strawberry in the sugar' deyince anlam nasıl değişiyor orada is olmasa da aynı olmaz mı?


Criaseth

Ben de aynı hatayı yaptım fakat doğrusu o ve mantıklı.. " The strawberry is " Burda The kalıbını nasıl bilerek kullanıyorsak " is " kalıbını da öyle düşünmemiz gerekiyor sanırım. Sonuç olarak doğrusu " The strawberry IS in the sugar "


-Yusuf-

Aynen neden olmuyor? The strawberry is in the sugar diyince şekerin içi çilektir gibi bir anlam çıkıyor sanki :D


Turker90

Ben burada belirlilik fark edemedim..


okan.yigit

In yerine inside kullanırsak da yakın anlam olduğu için kabul ediliyor-ek bilgi


EmrahAkr1

Sırf 'A' dan dolayi kabul etmrdi saçmalık


mzyynycl

Nee manaaa ;) birden boyle sorular cikiyor karsima :)


Nehir895978

a yazmadım diye yanlış dedi


Serdar11307

Neden "inside" değil de "in" ? Yada "inside" nerelerde kullanılır?


MehmetNefarious

A KOYMASAK ÖLCEZMİ ❤❤


umitBayram1

Strawberry in the sugar işte cem yılmaz geldi aklıma "-bu ingilizceyi ingilterede konuşan üç kişi kaldı lan"


glsn355703

İnside içinde yada içeride bu yanlış


mesken2035

Niye çileğin bi tane r eksik diye yanlış saydı nedenki


Bediha06

"is"çilek şekerin içindedir!manasını veriyor!the strawberry in the sugar!Is çileği özel kılıyor bu çilek başka çilek, abartmaya gerek yok!


berra367513

The strawberry in sugar dedim nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen


LEYLA_2121

Ben yanlış yaptım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.