1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The colors are approximately…

"The colors are approximately the same."

Fordítás:A színek hozzávetőleg egyformák.

February 28, 2014

10 hozzászólás


Paluska

Meg tudná nekem magyarázni, hogy itt miért kell "the" a "same" elé? Köszönöm!


radnaitomi

Mert az angolban a 'same' előtt mindig áll 'the'. Egyszerűen így van ez a kifejezés.


Paluska

Így már világos :) Köszönöm!


Kincskereso

Ha nem kérdezel rá, fel se tűnt volna. Engem mindig átvágnak ezek a névelők ;)


Mriusz5

A szó eredeti jelentése miatt. Magyarul is mondjuk így.

The same - A mása. (Ugyan-AZ, AZ-onos).


johalasz46

Jé, a Duó mondhatja egyformának? Nem mertem ezt a szinonímát, féltem, hogy nem szeretné...- 2021.12.


1Tunn111

Jezus ossze akad a nyelvem ettol :&


Kati673185

azonosak - vagy egyformák u. az

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.