A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has written two books."

Fordítás:Két könyvet írt.

4 éve

10 hozzászólás


Csaji

miért nem jo a 2 a (két) helyett

3 éve

Levente.Farkas

Mert kb. az első leckében fogadta el a számokat, nem értem mit problémáztok ezen. Engem egyszer büntetett miatta, azóta kiírom betűvel. Nem hiszem hogy olyan nagy fáradtság leírni, hogy ezért panaszkodni kelljen.

3 éve

l.marcell9

Hát, boxot mondott.

4 éve

R973

eléggé kifogásolható a two books használata ezzel a gépi kiejtéssel. mondhatnám másképp is. :-)

4 éve

BenicioMeh

Az miért nem jó hogy 2 könyvet írt???

2 éve

karak74

Bár a mobilosok hátrányban vannak a gépelés tekintetében, de sajnos a számokat csak ritkán fogadja el a rendszer számmal írva. Betűvel kiírva eddig nekem mindig elfogadta.

1 éve

miskei
miskei

"Írt két könyvet" jelentettem

4 éve

karak74

Hála érte, mert 2017-ben már elfogadja.

1 éve

Desty74

Én is box-ot írtam, bár nem ligikus, de azt hallottam. :)

3 éve

happydaddy62

She did write .......... mást jelent?

5 hónapja