"Вона їсть бутерброд з сиром."

Переклад:She eats a cheese sandwich.

2 роки тому

9 коментарів


FA4u

Чому не sandwich cheese

2 роки тому

Ediopol

Це означало б "Вона їсть сир з бутерброду".

1 рік тому

Frekid1

воно було правильне а вони поставили дизлайк

1 рік тому

Oksana25436

чому артикль а, якщо йде уточнення який саме бутерброд

7 місяців тому

Tuhar_499
Tuhar_499

Бо вона їсть ЯКИЙСЬ бутерброд з сиром

7 місяців тому

yAZC7

чому з артиклем

1 рік тому

WgGC11

Чому неправильно a sandwich with cheese???

5 місяців тому

ZQEp12

Це не правильно!!!

5 днів тому

YarikNaroz

Чому артикль a

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.