"Their marriage is over."

Çeviri:Onların evliliği bitti.

4 yıl önce

16 Yorum


ahmetys

Onların evliliği bitti derken geniş zaman anlamında hep ayrilar yani Türkçe mantıkla düşünmeyiniz

3 yıl önce

zahmetr

"Boşandılar." yeterli olmalıydı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. bosanmamis olabilirler. bosanmak icin ingilizcede "divorce" kelimesi mevcut zaten

4 yıl önce

youvebeenozgeed

evlilik sona erdi olmaz mı?

2 yıl önce

mustafaselviolu

Olabilir ama başka kelimeler kullanılıyorsa ben bilmem aynı anlamı taşıdıkları için yazdım

2 yıl önce

SWeeNeY1903

The fruit is fresh: meyve taze. Their marriage is over: onların evliliği bitti. (Kullanılan zamanlar aynı olduğu halde neden farklıymış gibi tercüme edilmiş?)

2 yıl önce

merevkizel

evlilik bitti niye olmuyor

2 yıl önce

ATurkishWoman

Orada "Their" yazıyor.

6 ay önce

ByJ9

İt's a shame

2 yıl önce

Suedaozgen

'Onların evliliği bitmiş.' neden olmuyo

2 yıl önce

Shahrazad26

Doesn't bitmek take the accusative case?

1 yıl önce

torun697502

'is' olduğu için geniş zaman olarak çevirmek gerekmiyor mu yada geniş zaman çevirisinin kabul edilesi gerekmez mi

10 ay önce

KadirYavuz15

Onlar boşandılar aynı anlama geliyor

10 ay önce

oguzhanarici

geçmiş zaman kullanılması yerine onların evlilikleri biter olması gerekmez miydi

8 ay önce

ashokagnes

geçmiş zaman cümlesi değil ki bitti diyemeyiz bence

4 yıl önce

leyfear

Olmus birsey icin degil sadece, olacak bir durum icinde bitti kullanabilirsin.

Ornegin karini aldatirsin ve senin icin derler ki evliligi bitti.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.