Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"There is something wrong here."

Çeviri:Burada yanlış bir şey var.

0
4 yıl önce

18 Yorum


UmranAskinAydin

Burada hatalı "bazı" şeyler var neden olmuyor? Some bazı anlamına da gelmiyor mu?

1
Cevap ver3 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

something diyor sadece some değil

0
Cevap ver2 yıl önce

MazharOrha

Burda yazınca kabul etmedi

1
Cevap ver3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

*burAda

0
Cevap ver2 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Burada bir yanlış var dedim,kabul etmedi!Yanlışlık olması mı gerekiyor ille de Selcen Hanım

0
Cevap ver4 yıl önce

altunufuk

something=bir şey wrong=yanlış something wrong=yanlış bir şey

"There is a mistake here." ya da "There is an error here." sizin dediğiniz.

9
Cevap ver4 yıl önce

dencidil

selcen hanım ve diğer arkadaşlar örneğimi madur görün ama ben ingilizcede bu cümleden sonra böyle bir anlam çıkardım şimdi biz bu cümleyi telafuz etsek burada bir yanlış var diye telafuz ederiz fakat ingilizcede ise tam tersi here burada wrong yanlış something birşey there var yazılışı bizim dilimize göre sondan başa doğru gidiyor burada bizim neye dikkat etmemiz gerekir konuyu saha çabuk kavramamız için ?

0
Cevap ver3 yıl önce

rusberk

burada yanlış olan bir şey var cümlesinin neresi kötü

0
Cevap ver3 yıl önce

dumanmehmet

Bir kelimesi ayriymis. !!!

0
Cevap ver3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

'şey'ler ayrı yazılır

0
Cevap ver2 yıl önce

422422werker

There is wrong something here olabilir mi olmaz ise neden olmaz

0
Cevap ver2 yıl önce

Belgin943653

No problem

0
Cevap ver2 yıl önce

yedincifirat

Burada ters giden bir şeyler var

dedim ama yanlış dedi nesi yanlış olaki ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Davut.Yasin

"Orada" neden kabul edilmedi?

0
Cevap ver1 yıl önce

tumblrgirl_
tumblrgirl_

Burada bazı şeyler yanlış dedim neden olmadı?Lütfen biri cevap versin

0
Cevap ver1 yıl önce

tumblrgirl_
tumblrgirl_

Burada bir şeyler yanlışla çok fark yok gibi ama bilemiyorum

0
Cevap ver1 yıl önce