1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is something wrong her…

"There is something wrong here."

Çeviri:Burada yanlış bir şey var.

February 28, 2014

24 Yorum

Konu önem sırasına göre

UmranAskinAydin

Burada hatalı "bazı" şeyler var neden olmuyor? Some bazı anlamına da gelmiyor mu?

November 21, 2014

Rftyklmz

something diyor sadece some değil

February 2, 2016

MazharOrha

Burda yazınca kabul etmedi

June 25, 2015

Nisa_Cansiz

*burAda

August 29, 2015

422422werker

There is wrong something here olabilir mi olmaz ise neden olmaz

August 20, 2015

Chotanak

There is wrong something here olabilir mi

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

hayir

February 28, 2014

422422werker

neden olamaz

August 20, 2015

SukruAyar

Burada bir yanlış var dedim,kabul etmedi!Yanlışlık olması mı gerekiyor ille de Selcen Hanım

July 15, 2014

altunufuk

something=bir şey wrong=yanlış something wrong=yanlış bir şey

"There is a mistake here." ya da "There is an error here." sizin dediğiniz.

August 3, 2014

dencidil

selcen hanım ve diğer arkadaşlar örneğimi madur görün ama ben ingilizcede bu cümleden sonra böyle bir anlam çıkardım şimdi biz bu cümleyi telafuz etsek burada bir yanlış var diye telafuz ederiz fakat ingilizcede ise tam tersi here burada wrong yanlış something birşey there var yazılışı bizim dilimize göre sondan başa doğru gidiyor burada bizim neye dikkat etmemiz gerekir konuyu saha çabuk kavramamız için ?

November 27, 2014

rusberk

burada yanlış olan bir şey var cümlesinin neresi kötü

December 2, 2014

dumanmehmet

Bir kelimesi ayriymis. !!!

December 27, 2014

Nisa_Cansiz

'şey'ler ayrı yazılır

August 29, 2015

Belgin943653

No problem

June 18, 2016

yedincifirat

Burada ters giden bir şeyler var

dedim ama yanlış dedi nesi yanlış olaki ?

June 30, 2016

Davut.Yasin

"Orada" neden kabul edilmedi?

April 1, 2017

nisoshio

Burada bazı şeyler yanlış dedim neden olmadı?Lütfen biri cevap versin

August 12, 2017

nisoshio

Burada bir şeyler yanlışla çok fark yok gibi ama bilemiyorum

August 12, 2017

alsegu

Bencede burada yanlış bir şey var yav kırkyılın başında ipucu alak dedik There in anlamı na baktık orada diyor bizde yazdık orada yanlış bir şey var Yanlış dedi ahuhahah

October 28, 2018

xxnjcs

Here = burada

There = orada

There is = var

There is not = yok

January 9, 2019

kranBurakU

Neden wrong something olmuyor

October 18, 2019, 12:12 AM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.