1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There is something wrong her…

"There is something wrong here."

Çeviri:Burada yanlış bir şey var.

February 28, 2014

28 Yorum


Chotanak

There is wrong something here olabilir mi


UmranAskinAydin

Burada hatalı "bazı" şeyler var neden olmuyor? Some bazı anlamına da gelmiyor mu?


Rftyklmz

something diyor sadece some değil


MazharOrha

Burda yazınca kabul etmedi


422422werker

There is wrong something here olabilir mi olmaz ise neden olmaz


Aye95537

Selcen Hanim cevaplariniz hayir ,evet ,olmaz dan biraz daha ileri gidebilir mi acaba. Neden hayir, neden evet v.s gibi.


SukruAyar

Burada bir yanlış var dedim,kabul etmedi!Yanlışlık olması mı gerekiyor ille de Selcen Hanım


altunufuk

something=bir şey wrong=yanlış something wrong=yanlış bir şey

"There is a mistake here." ya da "There is an error here." sizin dediğiniz.


dencidil

selcen hanım ve diğer arkadaşlar örneğimi madur görün ama ben ingilizcede bu cümleden sonra böyle bir anlam çıkardım şimdi biz bu cümleyi telafuz etsek burada bir yanlış var diye telafuz ederiz fakat ingilizcede ise tam tersi here burada wrong yanlış something birşey there var yazılışı bizim dilimize göre sondan başa doğru gidiyor burada bizim neye dikkat etmemiz gerekir konuyu saha çabuk kavramamız için ?


rusberk

burada yanlış olan bir şey var cümlesinin neresi kötü


dumanmehmet

Bir kelimesi ayriymis. !!!


Nisa_Cansiz

'şey'ler ayrı yazılır


yedincifirat

Burada ters giden bir şeyler var

dedim ama yanlış dedi nesi yanlış olaki ?


Davut.Yasin

"Orada" neden kabul edilmedi?


nisoshio

Burada bazı şeyler yanlış dedim neden olmadı?Lütfen biri cevap versin


nisoshio

Burada bir şeyler yanlışla çok fark yok gibi ama bilemiyorum


alsegu

Bencede burada yanlış bir şey var yav kırkyılın başında ipucu alak dedik There in anlamı na baktık orada diyor bizde yazdık orada yanlış bir şey var Yanlış dedi ahuhahah


xxnjcs

Here = burada

There = orada

There is = var

There is not = yok


kranBurakU

Neden wrong something olmuyor


HaydarBarr

burada bir yanlış var neden kabul olmadı


cevatim

dir ekinin gelmesi cevabi yanlis yaparmi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.