"Thereissomethingwronghere."

Çeviri:Burada yanlış bir şey var.

4 yıl önce

19 Yorum


UmranAskinAydin

Burada hatalı "bazı" şeyler var neden olmuyor? Some bazı anlamına da gelmiyor mu?

4 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

something diyor sadece some değil

2 yıl önce

MazharOrha

Burda yazınca kabul etmedi

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

*burAda

3 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Burada bir yanlış var dedim,kabul etmedi!Yanlışlık olması mı gerekiyor ille de Selcen Hanım

4 yıl önce

altunufuk

something=bir şey wrong=yanlış something wrong=yanlış bir şey

"There is a mistake here." ya da "There is an error here." sizin dediğiniz.

4 yıl önce

dencidil

selcen hanım ve diğer arkadaşlar örneğimi madur görün ama ben ingilizcede bu cümleden sonra böyle bir anlam çıkardım şimdi biz bu cümleyi telafuz etsek burada bir yanlış var diye telafuz ederiz fakat ingilizcede ise tam tersi here burada wrong yanlış something birşey there var yazılışı bizim dilimize göre sondan başa doğru gidiyor burada bizim neye dikkat etmemiz gerekir konuyu saha çabuk kavramamız için ?

4 yıl önce

rusberk

burada yanlış olan bir şey var cümlesinin neresi kötü

4 yıl önce

dumanmehmet

Bir kelimesi ayriymis. !!!

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

'şey'ler ayrı yazılır

3 yıl önce

422422werker

There is wrong something here olabilir mi olmaz ise neden olmaz

3 yıl önce

Belgin943653

No problem

2 yıl önce

yedincifirat

Burada ters giden bir şeyler var

dedim ama yanlış dedi nesi yanlış olaki ?

2 yıl önce

Davut.Yasin

"Orada" neden kabul edilmedi?

1 yıl önce

tumblrgirl_
tumblrgirl_

Burada bazı şeyler yanlış dedim neden olmadı?Lütfen biri cevap versin

1 yıl önce

tumblrgirl_
tumblrgirl_

Burada bir şeyler yanlışla çok fark yok gibi ama bilemiyorum

1 yıl önce

alsegu
alsegu

Bencede burada yanlış bir şey var yav kırkyılın başında ipucu alak dedik There in anlamı na baktık orada diyor bizde yazdık orada yanlış bir şey var Yanlış dedi ahuhahah

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.