"The man has the book."

Vertaling:De man heeft het boek.

February 28, 2014

4 opmerkingen


arnold1998

Hoe kun je ook alweer hoor waneer het 'manof 'men is?

August 15, 2014

Lenkvist

Het is moeilijk te horen, omdat het Nederlands geen onderscheid maakt tussen deze geluiden. Misschien helpt het om een vergelijking te maken met andere woorden zodat je de geluiden kunt vergelijken.

'Man' wordt uitgesproken als /mæn/. Bij de uitspraak gaat de mond recht open zonder de mondhoeken ver uit te rekken. Dit is dezelfde a als in 'cat' en 'hat'.

'Men" wordt uitgesproken als /mɛn/. Bij deze uitspraak worden de mondhoeken meer opzij getrokken alsof je glimlacht. Dit is dezelfde e als in 'egg' en 'pen'.

February 8, 2015

michellevoortman

is het nou man of men

March 10, 2015

Lenkvist

Je kan het ook aan het werkwoord horen.

  • the man has
  • the men have
March 10, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.