Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Yiyecekler bu kutuların içindedir."

Çeviri:Food is in these boxes.

4 yıl önce

14 Yorum


m_koken

Foods kural olarak mi yanlis?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet food sayilamaz (uncountable) dolayisiyle cogulu olmaz

4 yıl önce

just.kradon

food are olması gerekmiyor mu peki?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır sayılamayan nesneler her zaman tekil olarak kabul edilir

4 yıl önce

spek10

food is in this boxes desek anlam farklı olur mu?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

anlamsiz olur this sadece tekil nesnelerden once elir

2 yıl önce

MuratOnuk1

Bu şekilde doğrusunu yazsan bile yanlış olur bence :)

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"The food is in these boxes." "Yiyecekler bu kutuların içindedir." eşittir mi?

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Bence "THE food is in these boxes" olmalıdır. "The" yoksa, "There is food in these boxes" olmalı. Ama o, Türkçede farklı bir cümle olacak: "Bu kutuların içinde yiyecekler var".

2 yıl önce

rem270941

these yerine this demek neden yanlış?

2 yıl önce

muhammedha358620

Kmdmmx

1 yıl önce

eYNkGa8P

ingilizcesi doğru ancak türkçeye bu şekilde çevrilmez... bu sadece kuralı öğretmek için yapılmış bir soru , food görüp de yemekler şeklinde tercüme edersen adamı döverler..

9 ay önce

ATurkishWoman

Neden this olmuyor?

3 ay önce

-PJM-

Tekillerde "this" çoğullarda "these" kullanılır.

2 ay önce