"Yiyecekler bu kutuların içindedir."

Çeviri:The food is in these boxes.

February 28, 2014

20 Yorum

Konu önem sırasına göre

m_koken

Foods kural olarak mi yanlis?

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

evet food sayilamaz (uncountable) dolayisiyle cogulu olmaz

February 28, 2014

just.kradon

food are olması gerekmiyor mu peki?

July 1, 2014

Selcen_Ozturk

hayır sayılamayan nesneler her zaman tekil olarak kabul edilir

July 1, 2014

spek10

food is in this boxes desek anlam farklı olur mu?

May 1, 2016

Selcen_Ozturk

anlamsiz olur this sadece tekil nesnelerden once elir

May 1, 2016

hamsaros

Google çeviri sayıyor ve foods u kabul ediyor....

October 17, 2019

jzlcdh

"The food is in these boxes." "Yiyecekler bu kutuların içindedir." eşittir mi?

October 25, 2015

vvsey

Bence "THE food is in these boxes" olmalıdır. "The" yoksa, "There is food in these boxes" olmalı. Ama o, Türkçede farklı bir cümle olacak: "Bu kutuların içinde yiyecekler var".

November 10, 2015

MuratOnuk1

Bu şekilde doğrusunu yazsan bile yanlış olur bence :)

September 26, 2014

rem270941

these yerine this demek neden yanlış?

August 27, 2016

rukiye594916

This tekildir these çoğuldur.

June 13, 2019

AkmCanSude

Ne kadar ilginç ki, olur olmaz her yere "the" koyma hassasiyeti olan Duolingo, burada the kullanmamış :)

May 10, 2019

muhammedha358620

Kmdmmx

March 24, 2017

eYNkGa8P

ingilizcesi doğru ancak türkçeye bu şekilde çevrilmez... bu sadece kuralı öğretmek için yapılmış bir soru , food görüp de yemekler şeklinde tercüme edersen adamı döverler..

December 5, 2017

ATurkishWoman

Neden this olmuyor?

June 2, 2018

-PJM-

Tekillerde "this" çoğullarda "these" kullanılır.

July 5, 2018

Mir_Arda

foods sanmıştım ama...

December 4, 2018

rukiye594916

Foods are in these boxes demiştim oysa...

June 13, 2019

HelinErene

Türkçesinde çoğul halini istemiş tam bir saçmalık İngilizcesinde de çoğul kullandığımızda kabul etmiyor...

August 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.