Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Grandmother is making tea."

Tłumaczenie:Babcia robi herbatę.

1 rok temu

6 komentarzy


dominik79996

Czemu jest making ?

1 rok temu

ika1823

To jest czas Present Continuous, gdzie dodajemy do czasownika końcówkę 'ing' a przed czasownik odmienione zgodnie z osobą 'to be'. Np. I'm reading a book, He is washing his car

1 rok temu

Nacziwa

Kocham herbatę! Dzięki, babcia! OwO

1 rok temu

Yola448704
Yola448704

Nacziwa, KOCHAM babcię, bo babcia parzy pyszną herbatę. "Uwielbiam/bardzo lubię herbatę! Dzięki babciu! OwO"

5 miesięcy temu

Szmollka

Dlaczego nie '..is making a tea'???

3 miesiące temu

bogun007

A co z brakiem przedimka a, the lub przymiotnika dzierżawczego przed grandmother?

3 tygodnie temu