1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "People talk."

"People talk."

Fordítás:Az emberek beszélnek.

January 16, 2017

7 hozzászólás


genin83

"Azt beszélik"? Nem mertem beírni, inkább biztosra mentem... :D


Zotya242

"Az emberek beszelgetnek"is jó.


TamsRichrd

hol a többesszám?


korean.studio

People = emberek person= ember


blkatalin

people= emberek , legalábbis a fordító azt írja


MariannHod

A "people"-nek nincs egyes száma, maximum "one of people" formában használható.


Timea406696

Egyes szám person. Többes szám people.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.