"I use a chair."

Fordítás:Széket használok.

February 28, 2014

7 hozzászólás


lenyvarro

Nem az én hozzászólásomban van a hiba, hanem a fordításban. A használok, nem két n. Elírás. :)

February 28, 2014

RitaSipeki

igazad van, de jelenteni nem itt kell :)

March 5, 2014

Breki33

Hasznnálok egy széket.????????

April 8, 2014

barnak01

Sajnos még mindig hibás a fordítás, én bejelentettem.

April 15, 2014

Makkay44

"Hasznnálok " A két "n" hiba, és elvette az életemet. Ki kellene javítani!!!!!

April 15, 2014

samogyo

Ennél jobbak vagyunk, kockáztassunk... monnyuk "Egy széken ülök", hátha jó :-)

July 16, 2018

samogyo

Ezek szerint nem feltétlen ülésre -:) v.ö: Rejtő Jenő regényiben, amikor az ivóban felszabadulnak a gátlások alól....

July 18, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.