A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I use a chair."

Fordítás:Széket használok.

4 éve

7 hozzászólás


lenyvarro

Nem az én hozzászólásomban van a hiba, hanem a fordításban. A használok, nem két n. Elírás. :)

4 éve

RitaSipeki

igazad van, de jelenteni nem itt kell :)

4 éve

Breki33

Hasznnálok egy széket.????????

4 éve

barnak01
barnak01

Sajnos még mindig hibás a fordítás, én bejelentettem.

4 éve

Makkay44

"Hasznnálok " A két "n" hiba, és elvette az életemet. Ki kellene javítani!!!!!

4 éve

samogyo
samogyo

Ennél jobbak vagyunk, kockáztassunk... monnyuk "Egy széken ülök", hátha jó :-)

1 hónapja

samogyo
samogyo

Ezek szerint nem feltétlen ülésre -:) v.ö: Rejtő Jenő regényiben, amikor az ivóban felszabadulnak a gátlások alól....

1 hónapja