1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I exercise two hours a day."

"I exercise two hours a day."

Çeviri:Ben günde iki saat egzersiz yaparım.

February 28, 2014

18 Yorum


elmadilimi

"a day" oldugu için "bir günde" daha doğru bir tercume olacaktir


HakanAslan5

bnde öyle yaptım hata verdi


Burakdc

Günde... = bir günde...

Türkçe'de ikisini de kullanabilirsin ama günlük kullanımda "günde" tercih edildiğinden daha doğrudur.


msdrmaz

bir günde iki saat antreman yaparım kabul edilmedi


sefer175524

Günde kavramı için "in a day" olması gerej miyor mu


snnkrdmn

Günde nereden geldi onu anlamadım


mehmet511875

"exercise" karşılığı olarak "idman" kabul edilmiyor !!!!!!!


Talmina3

Idman tùrkce degil


AhmetSeker7

Yampak eylemi nerede?


Burakdc

Exercise zaten bir fiildir. Do kullanılmaz


FeyzaSzgn
  1. Yampak diye bir eylem yok
  2. exercise fiildir kendi başına

EmelErcan

Ben de öyle yazdım yanlış dedi


MecnunNuh

"bir günde iki saat egzersiz yaparım" bu ifadede özne benden farklı mı. Ayrıca "ben" demeye gerek var mı?


FeyzaSzgn

yok çünkü zaten yaparIM daki ım zaten benim olduğunu benim yaptığımı söylüyor ve kelimelerin sonlarına aşağıdakilerden biri gelirse ve sen ben o biz siz onlar gelmezse cümlede gizlenmiş bir sen, ben, o, biz, siz, onlar dan bir tane olur. ben-ım im yaparım sen-sın sin yaparsın o-ar er yapar biz-ız iz yaparız siz-ız iz yaparsınız onlar-lar ler yaparlar


sukran808848

Takıldı sanırım,doğruyu onaylamıyor


Talmina3

Burada neden bir günde derken in a day olmuyor a day boslukta kaliyor gibi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.