Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Σκέψου το."

Μετάφραση:Consider it.

0
πριν από 1 χρόνο

8 σχόλια


gpd82

το "think it" είναι λάθος;;

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

GiwrgosDea

Ποια ι διαφορα με το think ?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Typhoon310322

Consider=περιλαμβανω.

0
Απάντησηπριν από 11 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δεν θα το λεγα. Το consider σημαίνει θεωρώ, εξετάζω ή σκέφτομαι. Οι λέξεις comprise, include, και contain μπορούν να μεταφραστούν ως περιλαμβάνω.

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

Taniathasta
Taniathasta

Γιατί η απάντηση ''think it'' είναι λάθος;

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί το think πάντα χρειάζεται μια πρόθεση, εκτός αν είναι σκέτη προστακτική (π.χ. Think! = Σκέψου!) Χρησιμοποιούμε είτε το think of, ή το think about. Δεν πιστεύω πως υπάρχει διαφορά στην χρήση μεταξύ αυτών των δύο, απλά ίσως το πρώτο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις υπονοεί πως δεν υπάρχει τόση συγκέντρωση στην σκέψη.

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

James07041776

THINK IT IS CORRECT!

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Not really. This is not a word-for-word translation. In English, think is always followed by of or about. You can't use it all by itself.

0
Απάντησηπριν από 1 μήνα