1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ihr seid Kinder."

"Ihr seid Kinder."

Çeviri:Siz çocuksunuz.

January 16, 2017

16 Yorum


BircanAYDI

Çevirisi : '' Siz çocuklarsınız '' değil mi ?


Eluvian_

Hayir. Oyle demek ortada belli bir grup cocuk oldugunu gosterir ve bu yuzden belirli artikel "die" ye ihtiyacimiz olur.

  • Siz cocuklarsiniz. = Ihr seid die Kinder.

BircanAYDI

Ihr çekimlerinde nesneler her zaman çoğul mudur ?


Eluvian_

Sanirim her zaman evet, cunku yukaridaki cumlede tekil kullanmak tuhaf olurdu.


Helinatabe1

Der , die ,das artikeldir Artekilde kelomeden önce gelip cinsini belorten ve yeri gelince bütün cümlenin kavtamını bozabilecek bir yapıdadır almanyada almaanca öğrenmek zor ama zamanla


Glcepikapi

Çocuksunuz siz yazdim yanlis dedi


Eluvian_

Devrik cümle.


gldwZP

İhr siz sen demek mi


SerapCelik6

Siz cocuksunuz Cocuksunuz Oluyor ben 1 . yaptim


UurTamer3

Çekimler de hata var


yusuf.ball93

KARŞILIKLI TAKİPLEŞELİM NOLUR


trabin1

Bilemeyen de ne bilim


OYUNVEELEN4

Sein fiilini hep karıştırıyorum


LisaErgul

I love this app

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.